Verwarmde inlegzolen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mars

Berichten: 33267
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Verwarmde inlegzolen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-23 19:32

Wie heeft ze?

Ik heb sinds jaar en dag zo snel last van zeer koude voeten, ik heb allerhande merken schoenen/laarzen/sokken en combi's geprobeerd... van goedkoop tot heel duur maar het blijft een drama. Ook als ik eenmaal weer binnen ben duurt het nog uren voor ik van die ijsklompen af ben, tenzij ik heet ga douchen en meteen in sokken+pantoffels spring.

Verwarmde zooltjes lijken me dus top, zeker de wat duurdere versie die je via USB oplaad en kunt bedienen met een app of evt afstandsbediening. Zijn er mensen met goede/minder goede ervaringen en welke merken zijn kwalitatief goed? En helpt t jullie echt om comfortabeler buiten te zijn?

Britt_xxx
Berichten: 1023
Geregistreerd: 05-03-19
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 19:54

Oh zo herkenbaar! Mijn voeten worden altijd ijskoud en daardoor word ik helemaal niet meer warm :brr:

Ik heb sinds een jaar verwarmde sokken van Bertschat, en wat een verademing! De batterij gaat super lang mee en ik heb nooit meer koude voeten gehad. Heerlijk voor op stal en tijdens het rijden. Ik kan ze zeker aanraden!

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 18001
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 19:56

Ik heb ze, en hoewel ik de warmte heerlijk vind, had ik achteraf gezien liever de sokken gehad. Makkelijker met opladen een dergelijke.

Ze zorgen dat ik met voeten van de motor kom, ipv ijsblokjes. Dus ja, ze helpen wel echt. Maar dat in en uit mijn laarzen halen is gewoon gedoe.

Hier hetzelfde merk :j

Mars

Berichten: 33267
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Verwarmde inlegzolen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-23 20:06

Oh wat goed, er zijn ook sokken!
Dat is inderdaad misschien nog wel fijner, ga ik me ook eens in verdiepen :j

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 18001
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Re: Verwarmde inlegzolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 20:13

Dan kan je ze ook gewoon aan in welke schoenen dan ook. Zooltjes zijn best dik, dat moet dan ook maar net passen. Echt, ik wou dat iemand mij de sokken aangeraden had -O-

Prairy
Berichten: 9105
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 21:23

Sokken met accu *\o/*

Samen met de elektrische deken en hopelijk straks mijn bodywarmer met accu een van de betere uitvindingen.

Ik heb ook handschoenen met accu maar die vind ik niet zo fijn, te dik.

Het loopt alleen niet lekker voor een hele dag vind ik. Je voelt de draadjes wel op een gegeven moment.

Maar, wel warme voeten! Tip: wel in dichte schoenen, in sportschoenen hebben ze niet zo veel effect vind ik.

Ik heb de bij Bol besteld, maar denk dat Ali dezelfde zou kunnen leveren. Heb je een reserve paar.

Oja. Wassen vind ik wel nog lastig ermee. Beetje eng, bang om iets stuk te maken en duurt lang voor ze droog zijn.

En als we dan toch bezig zijn... Ik heb een gevoerde overall van Van Cranenbroek. Ben net een Michelin poppetje maar heerlijk warm.

Mars

Berichten: 33267
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-23 10:36

Afbeelding

Deze zijn het geworden!
Heel benieuwd hoe ze me gaan bevallen, kan mooi uittesten de komende week met de kou :D