Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polly schreef:Ik kan een heleboel dingen opsommen wat het zou kunnen zijn maar daar heb jij echt niks aan. Ik zou het voor nu afwachten, de artsen hebben niet voor niks ingeschat dat de CT kan wachten. Hoe moeilijk ook, probeer niet te gaan malen en neem bij verandering opnieuw contact op (maar dat is je ongetwijfeld verteld)
Zilfstar schreef:Mijn zoon braakte vroeger uit spanning. Hoofdpijn had hij dan soms als reactie op het braken zelf. is er al naar eventuele psychische oorzaken gekeken? hoe voelt hij zich op school? Zijn er andere dingen die mogelijk spelen (emotioneel, psychisch, mentaal)
Zilfstar schreef:Mijn zoon braakte vroeger uit spanning. Hoofdpijn had hij dan soms als reactie op het braken zelf. is er al naar eventuele psychische oorzaken gekeken? hoe voelt hij zich op school? Zijn er andere dingen die mogelijk spelen (emotioneel, psychisch, mentaal)
verootjoo schreef:Zilfstar schreef:Mijn zoon braakte vroeger uit spanning. Hoofdpijn had hij dan soms als reactie op het braken zelf. is er al naar eventuele psychische oorzaken gekeken? hoe voelt hij zich op school? Zijn er andere dingen die mogelijk spelen (emotioneel, psychisch, mentaal)
Mijn zoon heeft idd ook al tijden buikpijn en misselijkheid als gevolg van spanning.
Maar mi moet je wel eerst echt de biomedische oorzaken uitsluiten en niet zomaar alleen labelen als spanning.
Sizzle schreef:Soms kan het echt iets heel simpels zijn zoals inderdaad spanning of lage bloeddruk na het slapen.
Ik voel met je mee, wachten is killing.
Hoe is je zoontje er zelf onder?