Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna79 schreef:Fijn dat jij een goede ervaring hebt en nu pijnvrij bent! Is er bij jou geen barbotage voorgesteld?
Moest jij na de operatie de arm ook in een sling?
Olikea schreef:Ik zit nu in hetzelfde schuitje. Dr barbotage is mislukt. Ze kregen de kalk niet aangeprikt. Het is te veel.
Dus ook ik moet geopereerd worden. De datum is nog even afwachten.
Het lastigste vind ik nog 6 weken niet auto rijden.
Olikea schreef:Ik wordt in Terneuzen geopereerd.
Om te slapen heb ik nog zo'n enorme rookworst van toen ik zwanger was. Werkt heel fijn.
Zal het linkje even opzoeken.
Ik heb idd een grote plek. Barbotage was ook een probeersel.
Ik hoop dit jaar nog aan de beurt te komen. Want ik kan echt bar weinig. Met een jong gezin en een jong paard is dat echt heel onhandig
Anna79 schreef:O dat is vlot, ik hoef pas volgende week. Wat voor oefeningen moet jij doen? Ik heb juist meer last met de sling aan, maar dan in mijn onderarm en hand, misschien van het blok nog. Verder wel het gevoel dat ze nog in mijn schouder zitten te poeren, maar dat kan ik wel handelen.
Wat voor pijnstilling slik jij?
Ik heb al ruim 2 jaar klachten, meerdere spuiten, barbotages en fysio gehad was soms een tijdje een beetje beter, maar kwam uiteindelijk in alle hevigheid weer terug daarom besloten tot operatie.
Ik vind het echt bizar dat jij zoveel kalk had (lekker om had te zeggen hè). Dat hoor je volgens mij niet vaak. Is het aan je dominante arm? Bij mij wel.