. Vanalles geprobeerd, pleisters erop zodat het niet zou schuren tegen mijn broek/donsdeken (wat het volgens mij alleen maar erger heeft gemaakt
), zelfgemaakt product van de apotheker met natuurlijke middelen, ijs erop (werkt super op het moment zelf, maar ik kan geen hele dag met coolpacks rond mijn benen lopen...) en toen dat allemaal niet hielp toch maar cortisonenzalf. Dat laatste helpt ook weinig tegen de jeuk maar ik hoop maar dat het ervoor zorgt dat ze sneller wegtrekken. Toen ik na anderhalve week eindelijk van de jeuk verlost was heb ik er natuurlijk alles aan gedaan om nieuwe muggenbeten te vermijden maar helaas, zondag was het weer zo ver, 8 keer gebeten in mijn enkels
. Deze keer wel meteen gestart met de cortisonenzalf waardoor de meesten klein zijn gebleven, maar jeuken dat ze doen, het is om knettergek van te worden. Vooral 's nachts is vreselijk. Ik begin met coolpacks eromheen, maar die zijn natuurlijk warm na een paar uurtjes en dan heb ik redelijk weinig zin om mijn bed uit te gaan om beneden nieuwe te gaan halen. Ik vrees dat het gewoon weer een dikke week uizitten wordt, maar toch maar eens een poging om de gouden tip te vinden. Wat doen jullie tegen de jeuk? 
. Niets hielp. Bij thuiskomst gelijk naar de kruidvat gereden en een doosje Allerfree hooikoorts tabletten gehaald. Met 2 dagen was ik er vanaf. Alle smeerseltjes hielpen niet, alleen ijs erop inderdaad en airco erop in de auto.