Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loesjeislief schreef:Ze voelde geen endeldarm verzakking. Ik weet ook niet of je dat aan de voor of achterkant kan voelen.
Ik hem 1.5 jaar geleden borstkanker gehad dus dit maakt mij best wel angstig.
Er komt van alles in mijn hoofd. Ik heb geen eetlust, ik val af. Tja komt dat omdat ik ineens veel meer water drink en niet meer snoep en veel minder eet?
loesjeislief schreef:Ik ben er pas 1 keer geweest. Vrijdag gaat ze ook een rectaal onderzoek doen.
Ik vind het alleen zo vreemd dat het er ineens was. Ik heb wel vaker gehad dat de ontlasting wat moeizamer ging maar niet dat drukkende gevoel en die pijn. Ik word in alles belemmerd en voel me echt down hierdoor.
Daphara schreef:loesjeislief schreef:Ik moet er wel bij zeggen dat ik in juni een echo heb gehad van mijn buik en dat was verder goed alleen ze zagen galstenen. Maar kan je wel alles zien op een echo?
Inwendige aambeien moeten ze voelen via je anus, heb je inwendig onderzoek gehad?
loesjeislief schreef:Ik moet er wel bij zeggen dat ik in juni een echo heb gehad van mijn buik en dat was verder goed alleen ze zagen galstenen. Maar kan je wel alles zien op een echo?