Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_88 schreef:Zijn beugel is met een sleuteltje en vleugels. Hij doet overigens niets met dat sleuteltje, blijkbaar niet nodig?
Hij merkt in de ochtend dat hij beroerd wakker wordt zonder beugel. Tijdens het slapen heeft hij eigenlijk nooit in de gaten dat hij stopt met ademen of naar lucht hapt..
Van de week is hij toevallig bij de arts geweest. Hij moet hem inhouden tot hij er een volle nacht mee kan slapen, dan weer een nieuw slaap onderzoek.
Maar begrijp ik nu goed dat je beter slaapt met de beugel, maar nog brak wakker wordt? Ik weet niet hoelang het al zo is, maar kan het nog rest moeheid zijn?
ivy_power89 schreef:Ik heb een MRA beugel want had 12 stops per uur, dus kon nog met een beugel af.
Volgens mijn man snurk ik minder met beugel in.
Morgen heb ik nieuwe slaaptest mét beugel want door medicatie ben ik onwijs aangekomen én lijk ik door medicatie ook meer te snurken.
Dikke kans dat ik aan een cpap apparaat moet en daar zie ik zo onwijs tegenop....
Warboel schreef:Ik lees even mee! Ik heb geloof ik zo'n 7 stops per uur. CPAP apparaat gaat 'm denk ik echt niet worden want ik ben echt een enorme woeler, dus zie het nog wel gebeuren dat ik mezelf helemaal vastdraai in zo'n slang.
Ik ben door medicatie flink aangekomen en sindsdien apneu klachten. Daardoor ben ik overdag ook erg vermoeid.
Ben ook een gigantische kiezen klemmer dus dat helpt ook niet echt mee om lekker door te kunnen ademen.