Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Reis je per vliegtuig? Zie dan dat je goede pijnstillers krijgt, anders zou dat wel eens een pijnlijke vlucht kunnen worden.
Mijn beste gok zou zijn dat je een trommelvliesperforatie hebt opgelopen en er vocht achter je trommelvlies zit. Thuis asap naar een KNO-arts.
Ibbel schreef:Reis je per vliegtuig? Zie dan dat je goede pijnstillers krijgt, anders zou dat wel eens een pijnlijke vlucht kunnen worden.
Mijn beste gok zou zijn dat je een trommelvliesperforatie hebt opgelopen en er vocht achter je trommelvlies zit. Thuis asap naar een KNO-arts.
Peelie schreef:Ibbel schreef:Reis je per vliegtuig? Zie dan dat je goede pijnstillers krijgt, anders zou dat wel eens een pijnlijke vlucht kunnen worden.
Dat is mijn vermoeden idd ook een trommelvliesperforatie.
Memories schreef:Ik denk een middenoorontsteking door barotrauma, als duiker zelf ook wel eens gehad. Gaat over maar dat water-in-je-oor gevoel kan nog wel even duren, zelfs enkele weken. Als je er eenmaal thuis nog pijn aan hebt zou ik wel nog even een arts bezoeken.
Verder: als je niet/nauwelijks kan klaren is 7+ meter duiken VEEL te diep. Je had hier permanente schade van kunnen oplopen. Ik weet niet of dat je wel voldoende duidelijk is gemaakt maar dit zijn geen dingen waar je je doorheen moet forceren!
pateeke schreef:Het kan vanalles zijn.
Ik heb zelf iets gelijkaardigs meegemaakt.
Ik raad je aan als je terug in België bent zo snel mogelijk naar je huisarts/een NKO-arts te gaan.
Edit: als je met het vliegtuig reist, zorg dan dat je tijdens het opstijgen bijvoorbeeld kauwt (op zoiets als een chocotoff)