Courses schreef:Ik had ook nog een order staan met een lege T&T, gelukkig met PayPal betaald dus heb al een claim ingediend. Ik betwijfel ten zeerste of die pakketten nog gaan komen, in principe zouden ze met een aangemelde T&T al in 'het systeem' moeten zitten. Als dat nu bij de curator ligt, gaan ze de hoofd schuldeisers eerst willen terugbetalen van de waarde die de producten eventueel nog kunnen opbrengen gok ik. Heb er een hard hoofd in.
Vind het wel interessant hoe ze dit hebben aangepakt, ik las via Instagram dat de USA B&BW Customer Care had aangegeven dat 'ze al een tijdje geleden de banden met deze franchises hadden verbroken'. Dus dat je dan nog een sale live gooit vind ik wel wat apart, je weet dat het niet goed gaat. De manier waarop de winkels ook halsoverkop vertrokken zijn voorspelt in dat opzicht ook weinig goeds.
Vind ik inderdaad ook super apart, daarnaast vind ik het ook ontzettend vreemd dat alles zo hals over kop weg is. Zonder een daadwerkelijke aankondiging.
Voor nu kunnen we alleen hopen op het beste voor veel mensen, gelukkig heb ik mijn geld al terug!