Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat rot dat je je zo voelt!
En dat ziet mijn coach ook wel maar daar ken ik nu niet zoveel mee helaas. Maar ik zit nu in het officiële spoor 2 traject. Earth schreef:Thanks allen.
Cayenne daar ben ik nu mee bezig, maar ik weet niet hoe ik zo moet re-integrerenEn dat ziet mijn coach ook wel maar daar ken ik nu niet zoveel mee helaas. Maar ik zit nu in het officiële spoor 2 traject.
Cayenne schreef:Earth schreef:Thanks allen.
Cayenne daar ben ik nu mee bezig, maar ik weet niet hoe ik zo moet re-integrerenEn dat ziet mijn coach ook wel maar daar ken ik nu niet zoveel mee helaas. Maar ik zit nu in het officiële spoor 2 traject.
Ik vroeg me vooral af of ze zelf ook inzien dat je op deze manier niet kunt re-integreren![]()
Kun je geen second opinion of iets dergelijks aanvragen?
Maar goed, ik doe alles braaf wat ze van mij verwachten, dan zien we vanzelf waar het op uit komt. Het is sowieso al lastig, want in het arbeidsdeskundige rapport staat dat ik niet mag werken in cliëntcontact, dan valt heeel veel al af. En ik mag ook gene lichamelijk zwaar werk doen. Dus ik moet ergens achter een pc zitten denk ik zonder iemand anders te spreken dan mijn collega's, dat is ook niet echt wat voor mij. Het was heel lastig om ook iets te vinden wat ik mijn zoekprofiel past. Daar zijn we overigens nog steeds niet helemaal uit
Van de bijwerkingen word ik ook weer gaar namelijk.
Weet dat je niet alleen bent en soms is het enige dat je kunt doen het leren accepteren, en dat kost een leven lang. Je had nog beter 2 benen kunnen breken dan zo in de prut zitten mentaal(en lichamelijk(zoals mijn moeder zo leuk verwoord) ). Ik hoop dat je je weer beter gaat voelen de komende dagen, weer een beetje kleur gaat ziet want ook dit soort dagen horen er helaas bij.