Ik ben eind Juni een vreemd plekje tegen gekomen op mijn voet, dit was een blaasje met vocht (pus).
Ben er mee naar de huisarts gegaan, zij heeft dit plekje goed bekeken en natuurlijk vragen gesteld.
Kan mij niet herinneren van of ik ergens door ben gebeten (Insect) of iets gestoken als een strootje ofzoiet.
De huisarts heeft dit plekje open gesneden/geprikt en een pleister op gedaan,
en een Antibiotica zalf voorgeschreven die ik 3 x per dag moet/moest smeren.
Alleen een aantal uur later kwam ik er achter dat er nieuwe plekjes / blaasjes met pus er voor terug waren gekomen.
Het geluk had ik dat ik de volgende dag weer naar de Praktijk terug moest komen voor iets anders,
de Assistente het laten zien en die zei van stuur het maar op per mail dan
laat ik het Vrijdag weer zien aan de HA waar je onder behandeling bent er voor.
Donderdag met een nieuwe foto opgestuurd naar de Huisarts, en Vrijdag ben ik gebeld door de Huisarts.
Van haar mocht ik met een steriel naaldje het zelf door prikken en blijven smeren met de ABZalf.
Als er iets nieuws (Bultjes/Blaasjes met vocht/pus) bij kwam moest ik weer aan de bel trekken.
Helaas kwamen er het ene bultje naar het andere bultje bij, sommige barsten zelf open,
ben Vrijdag 7 Juli weer terug gegaan want er was een plekje bij gekomen (Dinsdag kon ik niet ivm andere afspraken).
Toen kreeg ik te horen dat het ontstoken & dik was en dat het veel dieper in de huid zat dan dat we dachten.
Dus heb er voor een week een Antibiotica Kuur gekregen, en dan 3 x per dag een pil slikken en 3 x per dag blijven smeren met de Antibiotica Zalf.
We zijn ondertussen eigenlijk weer een week verder + 2 dagen en gisteren kwam ik weer een plekje tegen met pus.
Word er zo moe van, en de huisarts zei ook van hoop dat ze weg zijn einde van de kuur, nou kan je vertellen deze krengen blijven terug komen...
Dus ik ben bang dat ik Dinsdag weer mag bellen.
Vraag mij af of iemand ook ooit zo'n extreme allergische reactie heeft gehad op een Insectenbeet?
Dag 1 - 27-06

Dag 3 - 29-06 Zit een pluisje aan, maar wel na het open maken van het plekje

Dag 18 - 15-07 (Gisteren)

Alle andere foto's zal ik jullie besparen, maar er zit zoals je ziet rechts van het plekje weer een plekje met pus, maar dan dit keer ook onder de huid..
Ik smeer nu nog steeds 2-3 x per dag met Antibiotica zalf.