Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poetser schreef:Echo was ook in orde. Het enige "afwijkende" dat ze konden vinden was een beetje lucht in de darmen, maar dat kon de pijn niet verklaren volgens de dokter.
Mischa schreef:Wat een heftige ervaring zo wakker worden zeg.
Ik heb helaas recent soortgelijk meegemaakt. Ook een intense buikpijn die na enkele uren zo onhoudbaar werd dat ik ieder kwartier moest overgeven. Ik was alleen thuis en wist me geen raad en dacht zelf ook aan een blinde darmontsteking oid. De spoeddokter kwam en dacht hetzelfde maar wist het ook niet en haalde er een ambulance bij. Het maakte mij allemaal niet uit, de pijn was zo onhoudbaar, het enige wat ik dacht was dat het op moest houden, wat er ook voor nodig was.
In het ziekenhuis waren ook al mijn bloedwaardes in orde, geen verhoogde ontstekingswaarden enz. Maar in mijn geval was er wel wat te zien op de echo (inwendig), en dat was dat er een flinke cyste op een van m'n eileiders zat die gedraaid was en daardoor de eileider afknelde, en dat gaf die immense pijn.
Dus wellicht is zoiets bij jou ook aan de hand geweest, is ie zelf weer terug gedraaid, dan neemt ook de pijn weer af.
De gynaecoloog zei dat het cystes vaak voorkomen waar je niks van merkt, die gaan gewoon vanzelf weer weg, maar een torsie komt niet vaak voor.
poetser schreef:Bedankt vor het meedenken allemaal.
Sinds ik thuis ben zit ik te denken aan een mogelijke oorzaak die door enkele van jullie ook is aangehaald. Buiten baarmoederlijke zwangerschap is echt onmogelijk (tenzij het een dracht van 5 jaar is) Eierstokken zijn niet gecontroleerd, maar ik heb wel endometriose... Momenteel voelt het aan als hevige menstruatiepijn, op dezelfde plaats ook(o.a, mijn hele buik doet zeer inmiddels van de spanning en spierpijn van het verkrampen). Echter heb ik de ovulatie woensdag gehad, dus zowel dat als de menstruatie zelf kunnen de oorzaak niet zijn.
Morgen in elk geval even ellen met de huisarts en kijken wat hij zegt.