Sokje_6 schreef:Ik heb ook een keer zoiets gehad. Huisarts gaf aan dat ze alleen iets met een teen doen als het je grote teen is, omdat die je manier van lopen nogal beïnvloedt. Bij je andere tenen was dat volgens haar minimaal. Dan doen ze er niks aan, maar zou je evt. een spalkje kunnen proberen.
Als je ook last hebt van je middenvoetsbeentje zou ik zeker wel even laten checken of daar iets mis zit.
Eens 
Bij ons (radiologie) is het protocol bij een gebroken kleine teen waar alles nog recht in lijn is terug naar de huisarts sturen, en die zal inderdaad zeggen spalken en stevige schoenen dragen. Veel meer kan je er niet aan doen.
Maar ik zou wel de foto laten maken, ook om te kijken dat er niks scheef staat want dan moet er wel wat gebeuren.
Ik zou zeker tot maandag wachten want je loopt er nu ook al een week mee. Ook met kosten in het achterhoofd, tripje HAP of SEH schiet flink door je eigen risico en foto van de huisarts heen en weer is als ik het goed begrijp gewoon vergoedt.
Maar om je vraag te beantwoorden; uit ervaring schat ik dat de kans best aanwezig dat hij gebroken is, maar dat weet je niet zonder röntgen