Mijn situatie: ik loop er nu +- 2 jaar mee rond, bij mij zitten 2 beknelling en (ter hoogte van mijn elleboog en pols) en het is niet te opereren (lees: ze hebben met onderzoek de beknellingen niet exact kunnen vinden, daardoor weten ze niet waar het precies zit, en kan een operatie meer schade geven als dat het oplost). Sinds een aantal weken merk ik dat de elleboog in mijn andere arm ook begint met exact dezelfde klachten... Veel milder nog gelukkig, maar ik sta op scherp want ik kan rechts al bijna niet meer gebruiken, als links straks ook wegvalt...

Hoe is het in jullie geval gegaan, konden jullie blijven werken, zijn jullie volledig afgekeurd? Ik sta morgen ingeroosterd maar ik heb mijzelf dus afgemeld uit angst omdat links nu ook opspeelt. Ik zou niet weten wat ik met mijzelf aan moet als ik aan de linkerkant hetzelfde zou ontwikkelen. De tips van de ergotherapeut pas ik toe tijdens mijn werk, ik let erop, ik doe mijn oefeningen maar het gaat toch bergafwaarts en ik weet het even niet meer.