Ik ben een hele lichte slaper zowel qua geluid als qua licht. Qua geluid hier valt het mee, ik zou juist niet willen dat mijn oren teveel bedekt zijn omdat ondanks dat ik licht slaap ik toch bang ben dat ik mijn wekker niet zou horen
maar nu was ik op zoek naar ervaringen met slaapmaskers. Ik heb er weleens een geprobeerd, wel een zachte stof en dan met elastiek, deze deed ik alleen af in mijn slaap of ging af en dat vond ik ook wat eng met elastiek om m'n nek. Oké je wordt ongetwijfeld wakker als het dan echt in de weg zit met vond het toch geen fijn idee. Heeft iemand misschien tips? Vanwege de warmte hebben we nu de deur open waardoor er licht van de gang komt, eigenlijk is het ook al zo warm dat we het liefst het raam op een kier zouden laten met slapen, maar dan ben ik gegarandeerd wakker zodra het licht wordt.Ik ben trouwens een zij/buikslaper maar ik lig dus altijd op de zijkant van mijn hoofd in het geval dat ik op mijn buik slaap zit er natuurlijk wel wat druk op de zijkant waar ik op lig

ik heb er twee gehad 1 satijn en 1 fleece maar beide hadden ze zo'n dun elastiek en beide was geen succes dus ik zou graag iets proberen wat steviger zit zodat het niet zo makkelijk af of los gaat