Wie heeft de loree skin? (Haarverwijderaar)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wie heeft de loree skin? (Haarverwijderaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 11:51

Wat zijn jullie ervaringen?

linoleum

Re: Wie heeft de loree skin? (Haarverwijderaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 11:55

Ik zag laatst bij een influencer voorbij komen die absoluut niet tevreden was. Veel meer werk dan scheren en net zo snel weer stoppels. In de reactie op haar poll was 99% van de volgers die het kenden ook ontevreden. Dus ik zou zeggen, niet kopen!

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 11:56

Ik heb niet die van Loree, maar wel een andere gekocht. Eindstand: ik heb er lang niet al mijn haar mee weg gekregen, maar ik had wel hele zachte benen. Je scrubt er wel echt een laagje af :')

Ik heb altijd het probleem dat ik ontzettend jeuk krijg van de teruggroeiende haartjes, en dat heb ik met deze wel heel erg. Als ik met bijvoorbeeld een safety razor scheer heb ik dat veel minder.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 12:23

Ik heb hem ooit eens gekregen voor mijn blog via een PR bureau.
Het is gewoon een schuurpad waarmee je een haartje hier en daar stuk trekt maar bovenal je huid continu aan het vlakschuren bent. Het is een ontzettend huidonvriendelijk product. Je haalt steeds een laagje huid weg waardoor het op plaatsen echt eng dun werd.
Bij het eerste gebruik begon mijn enkel vrijwel direct flink te bloeden. Van "collega bloggers" hoorde ik dezelfde geluiden.

Kortweg een Tellsell product waar je een hoop geld voor betaald, en doorgaans nog via dropshippers ook.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 12:26

Het is zo'n ding dat in de jaren 90 ook even heel hip was, maar je kunt beter lekker laten harsen.

Ashkerlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 12:46

Alliexpress staat er vol van, voor 2,5 euro ofzo.
Ik gebruik die ter afwisseling met scheren en epileren. Het is geen wonderding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 14:47

Bedankt voor de reacties, dan sla ik deze over :o Ik zie niet zoveel in een dunne huid. :j