Hangende oogleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Hangende oogleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-23 23:06

Afgelopen weekend waggelde ik met m'n slaperige hoofd door de weide om de prikpaaltjes te verzetten. Sinds ik op was gestaan had ik het gevoel echt moeite te hebben m'n ogen open te krijgen/houden. Ik wreef wat in m'n ogen en had het idee dat ik misschien wat van die prut in m'n ogen had. Maar het voelde toch anders. Ik opende maar even de selfiecamera van m'n telefoon, want ik begon het nu toch wel irritant te vinden...

Afbeelding

Wat er dus in m'n ogen zat waren mijn eigen oogleden :oo Heb dit nog nooit eerder gehad, ben ik nou gewoon oud aan het worden?

Hierna trok het goed bij, maar de laatste dagen merk ik het met name in de ochtend nog wel, maar zo extreem als op de foto is nog niet weer gebeurd.

Iemand ervaring en of tips? Vet irritant (en niet echt charmant).

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 23:10

Padoertje

Re: Hangende oogleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 00:00

Hier in december een ooglidcorrectie laten doen bij Bergman. Hele opluchting was dat zeg! Beter zicht, geen druk meer op de ogen en geen hoofdpijn meer. Ik ben aanvullend verzekerd en kreeg het vergoed. Wel eerst doorverwijzing van de HA gevraagd. Ik ben overigens 44.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-23 08:12

Wat ik raar vind is dat het van nooit last gehad naar zo extreem naar weer nagenoeg normaal is gegaan. Ik stel me voor dat zulke dingen geleidelijk aan erger worden.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 08:35

Ooglidcorrectie ga je heel blij van worden, dat weet ik zeker!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-23 13:51

Mocht het ooit zo erg blijven als op de foto, dan misschien. Nu merk ik er bijvoorbeeld helemaal niets van, dat is me geen ingreep waard.