Weekje op stal komen helpen en zelf tot rust komen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Deugenietje

Weekje op stal komen helpen en zelf tot rust komen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-23 06:20

Kan er een lang verhaal van maken.

Maar is er iemand die paarden bij huis heeft.

Die wel wat hulp kan gebruiken met uitmesten, stront scheppen, water bij vullen enzo.

Dat ik een weekje bij je kom logeren om te helpen.

Desnoods honden uitlaten.

Wie o wie bied zich aan?

Yenni

Re: Weekje op stal komen helpen en zelf tot rust komen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 07:11

Misschien een zorgboerderij contacteren bij jou in de buurt?

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 07:55

Je zou op workaway kunnen kijken, word meestal gebruikt voor in t buitenland maar volgens mij kan t ook gewoon in Nederland.
Werk je paar uurtjes per dagen tegen kost en inwoning, zijn ook vaak stallen en boerderijen. Geen idee of er wat op staat maar je kan t proberen

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 08:04

Ik denk dat er, wellicht,wel animo is voor mensen die oo die manier een week op vakantie kunnen?

Wij hebben zelf 11 paarden staan en door anderen (in ons geval nu wel bekenden) in ons huis te hebben die de paarden verzorgen kunnen wij op vakantie.

Dus mijn advies is om eens in de verkoop groepen op facebook etc jezelf aan te bieden voor vakanties?

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 08:06

Maartje1990 schreef:
Ik denk dat er, wellicht,wel animo is voor mensen die oo die manier een week op vakantie kunnen?

Wij hebben zelf 11 paarden staan en door anderen (in ons geval nu wel bekenden) in ons huis te hebben die de paarden verzorgen kunnen wij op vakantie.

Ik denk eerlijk gezegd dat voor 11 paarden zorgen inclusief de verantwoordelijkheid daarvoor als je dat niet gewend bent, niet echt tot rust komen inhoud voor veel mensen...Ik snap het idee maar vraag me wel af of TS daartoe in staat is en hoe verstandig dat is voor beide partijen...

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 10:29

Ik vind dit geen goed idee. Naar aanleiding van je berichten hier op Bokt denk ik niet dat het goed voor je is om zonder begeleiding ergens te gaan overnachten waar je onbekend bent.
Is er een kinderboerderij of asiel bij je in de buurt? Misschien kun je daar overdag iets betekenen?

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-23 13:33

er is al een oplossing,

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 13:35

Wat ga je doen TS? :D

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 14:24

0000 schreef:
Maartje1990 schreef:

Ik denk eerlijk gezegd dat voor 11 paarden zorgen inclusief de verantwoordelijkheid daarvoor als je dat niet gewend bent, niet echt tot rust komen inhoud voor veel mensen...Ik snap het idee maar vraag me wel af of TS daartoe in staat is en hoe verstandig dat is voor beide partijen...

Ik weet dat degene die nu voor onze paarden zorgt het wel als rustgevend ervaart. Maar ik begreep de post als dat ze de eigenaren rust wil geven, maar wellicht dat ik dat dan verkeerd begrepen heb.

Daarnaast kan het ook wellicht bij iemand met 2 paarden (aan huis) zijn he. Ik noemde enkel een voorbeeld.

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-23 18:13

Nee ik wil gewoon mee helpen.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 18:49

marleen_88 schreef:
Ik vind dit geen goed idee. Naar aanleiding van je berichten hier op Bokt denk ik niet dat het goed voor je is om zonder begeleiding ergens te gaan overnachten waar je onbekend bent.
Is er een kinderboerderij of asiel bij je in de buurt? Misschien kun je daar overdag iets betekenen?

Vind dit een goed advies. Tot rust kom je niet als je de hoofd verantwoordelijkheid moet hebben over een hoop dieren die je niet goed kent. Wel als je dit samen kan doen met iemand, die jou aanstuurt en die zelf de verantwoordelijkheid draagt bij incidenten.