Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje1990 schreef:Ik denk dat er, wellicht,wel animo is voor mensen die oo die manier een week op vakantie kunnen?
Wij hebben zelf 11 paarden staan en door anderen (in ons geval nu wel bekenden) in ons huis te hebben die de paarden verzorgen kunnen wij op vakantie.
0000 schreef:Maartje1990 schreef:Ik denk dat er, wellicht,wel animo is voor mensen die oo die manier een week op vakantie kunnen?
Wij hebben zelf 11 paarden staan en door anderen (in ons geval nu wel bekenden) in ons huis te hebben die de paarden verzorgen kunnen wij op vakantie.
Ik denk eerlijk gezegd dat voor 11 paarden zorgen inclusief de verantwoordelijkheid daarvoor als je dat niet gewend bent, niet echt tot rust komen inhoud voor veel mensen...Ik snap het idee maar vraag me wel af of TS daartoe in staat is en hoe verstandig dat is voor beide partijen...
marleen_88 schreef:Ik vind dit geen goed idee. Naar aanleiding van je berichten hier op Bokt denk ik niet dat het goed voor je is om zonder begeleiding ergens te gaan overnachten waar je onbekend bent.
Is er een kinderboerderij of asiel bij je in de buurt? Misschien kun je daar overdag iets betekenen?