Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:Ik kan ook niet liegen. Ik zou ook nooit tegen iemand kunnen zeggen dat z’n shirt mooi is terwijl ik hem foeilelijk vind. Dan zoek ik iets wat ik wel mooi vind zodat ik diegene toch een gemeend complimentje kan geven.
Ook kan ik niet tegen iemand zeggen dat ik blij voor diegene ben als ze in mijn ogen een domme keuze maken. Dan houd ik maar gewoon helemaal m’n mond.
En flap er soms ook van alles uit. Ben wat dat betreft een open boekMaar nooit iets beledigends. Meestal zet ik mezelf daarmee voor schut.
moonsparkle schreef:Ik vind het dus eigenlijk niet grappighet zit me soms zelfs dwars.
Anastasia24 schreef:Nou hier ook, maar ik kan mijn autisme de ''schuld'' geven,. Erg vervelend ook omdat de rest van de wereld het zo goed kan en ik iemand snel geloof puur omdat liegen bij mij moeilijk gaat. Nou hoef ik het ook niet te willen kunnen, als ik iets zeg zal het daadwerkelijk oprecht zijn en dat is mij meer waard dan een leugentje om best wil.
moonsparkle schreef:Ook op het werk heeft het weleens tot moeilijkheden geleidt, ik zou het wel willen veranderen, makkelijker kunnen liegen, maar ik zou niet weten hoe, dit heb ik mijn hele leven al.
Nielojram schreef:Iedereen kan liegen.
De een één zin, de ander hele boekdelen.
Als je echt denkt dat je niet kan liegen kijk deze film eens, als je je hierin herkent, dán kan je niet liegen.
Maar gok zo dat niemand zich hierin herkent.