Zitles gezocht Groningen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

FennyPower

Zitles gezocht Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-23 12:03

Ik ben opzoek naar een stal/manege waar zitlessen worden gegeven op hun paarden.
Het goed leren rijden op je zit en je balans te houden . Zonder beugels eventueel

Zijn er in het noorden zulke bedrijven?

Mjetterd

Re: Zitles gezocht Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 20:40

Ik verplaats dit topic naar [ED] Ervaringen en Diensten

jetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 21:24

Iets anders dan je vraagt en ik weet niet of je daar voor open staat maar zelf ben in als Centered Riding ® instructeur heel enthousiast over een paardensimulator. Ik heb zelf een Joker en vind dat heel mooi voor houding en zit. Je kan dan heel geconcentreerd bezig met je eigen houding en zit zonder daarmee een paard "lastig te vallen" en goed switchen tussen oud en nieuw en verschil voelen.
Je hebt ook andere simulatoren (zoals een Pegasus (robotpaard) of Equisimulator of Seatbuilder (daar kun je geen gangen op doen)

Mocht je interesse hebben dan heb ik verschillende blogs geschreven over Joker, Pegasus en Seatbuilder die je hier(onder aan de pagina bij meer lezen) terug kunt vinden.
https://www.paardenpsyche.nl/joker-paardensimulator/

En omdat ik een Joker heb weet ik dat daar een kaart van Joker trainers in NL/België van is en er zitten er best wat in de buurt van Groningen.

Gelbrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 21:48

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-23 22:00

Dankjulliewel!
Wij zoeken alleen echt zitles op een echt paard. We hebben lang zitlessen gevolgd op een simulator maar willen graag nu over tot een echt paard om het toe te passen en dit uiteindelijk op eigen paard ook kunnen toepassen en niet tot last te hoeven zijn. Paard is nu in een beleer traject, en best gevoelig is.

Gelbrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 21:42

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 17:27