HEMA zwaardvechten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AbleToDream

HEMA zwaardvechten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-23 17:32

Hoi allemaal,

Ik was eens aan het zoeken geweest en vond niet echt een specifiek topic over zwaardvechten bij de sporten, sinds Oktober vorig jaar heb ik me aangesloten bij een club en tot nu toe bevalt het nog steeds.
Dus vroeg ik me af of er op bokt gelijkgezinden waren die deze wereld van Histrocial Europian Martial Arts ook kennen?

Ik ben als beginner en iemand met weinig hand/voet coordinatie nogal wat trager dan de andere leden met de lessen maar iedereen is zo behulpzaam dat ik het naar de toekomst toe zeker goed zie komen om alle houwen en slagen te leren en vooral durven aanvallen en naar de persoon slaan in plaats van naar hun zwaard :') .

Eind volgende week doe ik een rit naar Zwaard en Volk om mijn eerste inkopen al eens te doen.

Dus nog enthousiastelingen hier?
Laatst bijgewerkt door Giolli op 16-03-23 08:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Typfout gewijzigd op verzoek

rider

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 17:46

Yes, wel specifiek rossfechten. :j En wel voorkeur voor 18e/19e wapens, sabel is m'n favoriet.

Op de grond ook wel incidenteel, zou het leuk vinden om dat vaker te doen (messer vind ik erg gaaf) en er zit hier ook een club in de buurt (Langenort) maar helaas kan ik er de tijd niet echt voor vinden.

Ladybird
Moderator Algemeen

Re: HEMA zwaardvechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 00:33

Niet ik die dacht het over de HEMA winkel ging :') Vond het al zo'n raar verhaal xD

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 00:37

Ladybird schreef:
Niet ik die dacht het over de HEMA winkel ging :') Vond het al zo'n raar verhaal xD

Mijn hoofd: 'verkoopt HEMA nu speelgoed zwaarden? Das gek.', en toen las ik de post....