Majabeestje schreef:@Yenni, tja als ie eruit moet sta ik ook niet erg te springen. Ik ben doodsbang. Ook omdat de kaakchirurg zelf aangeeft dat de kies zo ongunstig ligt en hij er in stukken uit moet door het kaakbot te openen. Ik ga nu al door de grond van ellende door alleen het idee al..
Ik had geen dwarsligger, maar een gebroken verstandskies en wel het gedeelte wat niet zichtbaar was, ze zagen het alleen op de foto.
Hierdoor konden ze hem ook niet zomaar trekken en moest er bot weggetikt worden om er bij te kunnen en dan is er veel gepullik en geboor en er was veel kracht bij nodig ook, operatie van een uur ofzo, uiteindelijk. Maar ik lag heerlijk ontspannen, ik ben sowieso niet bang voor de tandarts, maar je voelt er echt niks van dat het een rotwerkje is voor de kaakchirurg wil niet zeggen dat het meteen ook rot voor de patient is!
Ik had trouwens vage pijn (dacht dat het misschien een oorspier of zenuw was), en ook niet altijd en liet uiteindelijk maar eens een foto nemen en toen bleek dus dat hij in stukken lag onder het deel dat je ziet. Maar echt kiespijn nooit aan gehad, dus wellicht is het een gebied dat sowieso andere pijnsignalen geeft.