Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morganlefay schreef:Glutenvrij moet een(medische) reden hebben anders pest je je lijf teveel wegens het onthouden van noodzakelijke vezels.
marleen_usar schreef:Ik eet weinig bewerkte producten, ik eet zoveel mogelijk vers zoals veel groente en fruit. Ik eet vis en geen vlees, vanwege een trage schildklier neem ik ook geen melk. Ik slik supplementen ook vanwege mijn schildklier en omdat ik geen vlees eet. Ik eet namelijk soms erg eenzijdig (...)
Janneke2 schreef:marleen_usar schreef:Ik eet weinig bewerkte producten, ik eet zoveel mogelijk vers zoals veel groente en fruit. Ik eet vis en geen vlees, vanwege een trage schildklier neem ik ook geen melk. Ik slik supplementen ook vanwege mijn schildklier en omdat ik geen vlees eet. Ik eet namelijk soms erg eenzijdig (...)
Er is het verhaal dat de mensheid pas 7000 jaar landbouw bedrijft (denk zuivel en graan)
tot die tijd waren we jagers, vissers en verzamelaars.
Onbewerkt voedsel, veel groenten en fruit, vis (en ik zou zeggen noten, zaden en peulvruchten) - in principe kan een mens daar uitstekend van leven.
Citaat:En 7000 jaar geleden was iemand van 30 oud