Momenteel zit ik flink in de knoop met m'n gezondheid maar komt er uit een uitgebreid bloedonderzoek weinig bijzonders en vindt de huisarts het allemaal wel prima zo en ziet geen noodzaak om verder te onderzoeken of om mij door te sturen.
Regelmatig lees ik wat over EMB testen en speelt het al langer in m'n hoofd om dat eens te doen om een beter beeld te krijgen van wat er binnen in mijn lijf allemaal gaande is. Maar, het is prijzig en online lees je veel dat het kwakzalverij is

Wie heeft er zelf ervaring met een EMB test? Kreeg je een uitslag waar je wat mee kan en wordt er echt zoveel breder gekeken dan bij een regulier bloedonderzoek?
Het wordt natuurlijk nog niet zoveel gedaan in NL en vind het dan ook lastig om te kiezen naar wie ik ga. Want aan alleen een uitslag heb ik niks, dan zal ik alsnog handvaten moeten hebben met hoe ik er mee aan de slag kan.
Mocht er dan toevallig ook nog iemand zijn die iemand kan aanraden in de buurt van Breda of Tilburg, is dat helemaal top! Momenteel neig ik naar FitFemaleAcademy maar praat je wel over honderden euro's..
Alvast bedankt voor de tips!