Alsmaar ontstekingen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

candalisa

Alsmaar ontstekingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-23 08:52

Ik zit even met mijn handen in het haar. Vorig jaar oktober heb ik Corona gehad en al was ik een beetje grieperig was ik er met een kleine week overheen. Daarna begon de ellende. Voorhoofdsholteontsteking dus al met al anderhalveweek ziek en toen ging het weer. November kreeg ik long ontsteking heb het heel erg benauwd gehad en bij de huisartsen post een antibiotica kuur gehad. Heeft wel een tijd aangehouden maar begin januari begon ik eindelijk alles weer op te pakken. 2 weken gingen er voorbij en het was weer raak weer long ontsteking ook behoorlijk ziek sinds 2 dagen eindelijk weer op de been en minder slap en hangerig wordt ik gister wakker met een kaak ontsteking. Gelukkig werken mijn vrienden in een tandarts praktijk dus kon gelijk terecht. Zat een ontsteking in een kies die is schoon gemaakt en nu hopen dat mijn lichaam het overneemt. Nou niet het geval vanochtend weer opgestaan met een kloppende ontsteking en pijn, ik ben zo op. Ik probeer echt alles om weerstand op te bouwen. Maar hoe kan ik het proberen te voorkomen in zoverre het lukt?