Zijn er meer bokkers die last hebben van Hypnagoge Hallucinatie's?
Ik heb er heel erg last van en al zeker meer dan 10 jaar.. Vroeger waren het vooral dieren, dan lag ik op bed en dan zag ik bijvoorbeeld een héle grote zwerm vliegende insecten. Of er liep een grote spin oid door mijn bed. Dat was dan even flink schrikken, maar opzich niks heel ergs.
Ondertussen is mijn hoofd ervaren in het creëren van horror ervaringen... Soms zit het hele plafond onder het bloed, of zit er ineens iemand naast mijn bed me aan te kijken. Er stond een kind op mijn kamer, een oudere vrouw duwde een karretje voort, een man hing op de kop door mijn dakraam...
Ik schrik me helemaal de klere, vlucht mijn bed uit en dan besef ik me dat het niet echt is en dan ga ik weer naar bed.
Dan word ik nog wakker omdat ik iets inslik... Dat kunnen de meest domme dingen zijn. De laatste keer was dat een portemonnee

Ik heb een slaaponderzoek gehad waaruit kwam dat ik slaapapneu heb, insomnie, Delayed sleep phase syndrome.. Gebruik dus een cpap apparaat, geen slaappillen oid.
Stomme is dat ik tijdens het slapen zelden droom.. Of iig ik kan het me niet herinneren