Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Ik vind dit behoorlijk klinken als migraine.
Bij mij begint hij ook tussen de ogen en de ene keer trekt het naar links achter mijn oog, de andere keer naar rechts bij mijn slaap.
Ik dacht eerst ook dat het van bepaald eten komt.
Ondertussen ben ik er achter dat de voorloper van mijn migraine triggert bepaald voedsel te willen eten.
Dus de dag voordat ik migraine heb wil ik koolhydraten, veel: chips, friet, pasta, maakt niet uit. Ongezonde hap.
Maar ook al pak ik dat niet, de dag daarop komt de migraine toch.
Dus het is bij mij niet het voedsel dat de migraine in gang zet, maar de migraine die mij naar bepaald voedsel laat hunkeren.
behalve aspartaam, dat lokt altijd migraine uit.
Alwiene schreef:Gebruik je nog andere medicatie? Ik heb toevallig een heleboel ervaringen gelezen van mensen die een cortisonen neusspray gebruiken vanwege allergie of hooikoorts oid en die daar hoofdpijnaanvallen van kregen maar het ontzettend lang gekost heeft om erachter te komen dat het daarvan kwam. Daar moest ik bij je post nu meteen aan denken.
capopjekop schreef:Even een totaal andere invalshoek. Weet je zeker dat er nergens koolmonoxide rond zweeft in je woning? In kleine concentratisch is het niet meteen gevaarlijk maar het begint wel met hoofdpijnklachten.
Earth schreef:Alwiene schreef:Gebruik je nog andere medicatie? Ik heb toevallig een heleboel ervaringen gelezen van mensen die een cortisonen neusspray gebruiken vanwege allergie of hooikoorts oid en die daar hoofdpijnaanvallen van kregen maar het ontzettend lang gekost heeft om erachter te komen dat het daarvan kwam. Daar moest ik bij je post nu meteen aan denken.
Ik gebruik wel corticosteroïd neusspray ja, maar kan ik daar ook algehele malaise van krijgen? Ik gebruik het niet dagelijks ofzo.