hyperhidrosis voeten Ten einde raad

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
daantjuhhh

Berichten: 26888
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 12:04

michelle933 schreef:
daantjuhhh schreef:
Syneo 5 werkt bij mij ook prima zolang ik het gebruik volgens de gebruiksaanwijzing.

Botox helpt bij mij ook goed.
Maar is duur en ik moet elke 6 maand herhalen

Dit is officeel deo voor de oksels toch? Ik denk dat dit beetje tevergelijken is met Odorex dat werkt hier helaas ook niet

Oderex werkt bij ook niet. Syneo wel.
Mits ik het volgens gebruiksaanwijzing gebruik.

kraakte
Berichten: 3076
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Gelderland

Re: hyperhidrosis voeten Ten einde raad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 12:16

Heb je pedicare zalf al eens geprobeerd?
Mijn vriend heeft ook echt zweetvoeten, als hij dit niet gebruikt ga ik echt over mijn nek als ik de sokkenmand leeg in de wasmachine.
Dit is het enige wat helpt bij hem, wel elke dag na het douchen smeren!

Lindsey_99
Berichten: 2500
Geregistreerd: 20-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 12:29

Als het om de ventilatie gaat zou je Fitflop - überknit schoenen kunnen proberen.
Flink ingesprayed met harmisol kunnen ze ook wel tegen wat spatwater. Maar ze zijn natuurlijk zo lek als een mandje bij een plens.

SnuitjeLove
Berichten: 1086
Geregistreerd: 18-05-09

Re: hyperhidrosis voeten Ten einde raad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 13:03

Odaban of obadan weet naam niet precies. Is een spray. Werkt voor mij heel gied tegen zweetoksels en schijnt ook op voeten te kunnen. 2x per week sprayen, eerste paar weken misschien wat vaker.
En je hebt ook goede merken schoenen die geschikt zijn om lang op te staan. Toen ik in de horeca werkte had ik Ecco schoenen van leer, waren soepel en ook nog redelijk wster bestendig.

Hieperdi
Berichten: 2570
Geregistreerd: 24-01-12

Re: hyperhidrosis voeten Ten einde raad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-23 14:24

Ik heb vanochtend FINSPIRAN ANTI-PERSPIRANT SPRAY gekocht bij de kruidvat. 12 euro dus flink aan de prijs. Ik moet het vanavond voor t slapen op doen. Ik jou jullie op de hoogte

purny

Berichten: 27533
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 14:58

daantjuhhh schreef:
Syneo 5 werkt bij mij ook prima zolang ik het gebruik volgens de gebruiksaanwijzing.

Botox helpt bij mij ook goed.
Maar is duur en ik moet elke 6 maand herhalen

Krijg jij het niet vergoed? Ik ben vorig jaar voor het laatst geweest en toen kreeg ik het nog vergoed.

daantjuhhh

Berichten: 26888
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 16:08

purny schreef:
daantjuhhh schreef:
Syneo 5 werkt bij mij ook prima zolang ik het gebruik volgens de gebruiksaanwijzing.

Botox helpt bij mij ook goed.
Maar is duur en ik moet elke 6 maand herhalen

Krijg jij het niet vergoed? Ik ben vorig jaar voor het laatst geweest en toen kreeg ik het nog vergoed.

Ja vroeger kreeg je het vergoed. Toen een poos niet. En nu weer wel.
Maar mijn eigen risico is ook niet gratis en die moet ik dan wel elk jaar betalen

Hieperdi
Berichten: 2570
Geregistreerd: 24-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-23 19:23

Nouuuu even een update.. werkt niet. Enige optie voor mij is nu afspraak maken bij huisarts ;(

Mias
Berichten: 1777
Geregistreerd: 23-04-06
Woonplaats: drentshe hoofdstad

Re: hyperhidrosis voeten Ten einde raad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 20:00

Heb je al bamboe sokken geprobeerd? Ik had ook altijd last van zweetvoeten, maar sinds ik alleen nog maar bamboe sokken draag heb ik geen zweetvoeten meer.

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Re: hyperhidrosis voeten Ten einde raad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 20:12

Ik heb ook last van hyperhidrose op zowel handen als voeten. Voeten heb ik eigenlijk alleen in de zomer last van en open schoenen zijn eigenlijk een no go. Sinds vorig jaar gebruik ik voor mijn handen een iontoforese apparaat, en soms ook de eerder genoemde aluminiumspray (let op: niet combineren!!!)

Zal op voeten vast ook goed werken :) Betekent wel dat je elke 2/3 dagen 20min met je voeten in bakken water moet.

Voor de mensen die Syneo5 gebruiken; hebben jullie, net als ik, ook last zonder schoenen of met open schoenen?

Hieperdi
Berichten: 2570
Geregistreerd: 24-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-23 21:46

Mias schreef:
Heb je al bamboe sokken geprobeerd? Ik had ook altijd last van zweetvoeten, maar sinds ik alleen nog maar bamboe sokken draag heb ik geen zweetvoeten meer.

Ohh intressant ik ga er eens voor kijken

Hieperdi
Berichten: 2570
Geregistreerd: 24-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-23 21:47

Tutti_Frutti schreef:
Ik heb ook last van hyperhidrose op zowel handen als voeten. Voeten heb ik eigenlijk alleen in de zomer last van en open schoenen zijn eigenlijk een no go. Sinds vorig jaar gebruik ik voor mijn handen een iontoforese apparaat, en soms ook de eerder genoemde aluminiumspray (let op: niet combineren!!!)

Zal op voeten vast ook goed werken :) Betekent wel dat je elke 2/3 dagen 20min met je voeten in bakken water moet.

Voor de mensen die Syneo5 gebruiken; hebben jullie, net als ik, ook last zonder schoenen of met open schoenen?

Jaaa de spray die ik bij de kruitvat had gehaald bevatten ook aluminiuchloride maar helaas.

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Re: hyperhidrosis voeten Ten einde raad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 23:37

Die van mij krijg ik via de huisarts, en is vele malen sterker dan die je bij de drogist kan kopen :) Dus zou nog wel de moeite waar kunnen zijn om te proberen.

daantjuhhh

Berichten: 26888
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-23 01:17

Tutti_Frutti schreef:
Die van mij krijg ik via de huisarts, en is vele malen sterker dan die je bij de drogist kan kopen :) Dus zou nog wel de moeite waar kunnen zijn om te proberen.

Soms is het heel erg testen.
Ik heb spul gehad via de dermatoloog en via de huisarts. Dat hielp weer niet. Terwijl Syneo bij mij dus wel werkt.

Misschien dat die bamboe sokken wel werken. Je kunt het een poging wagen.

Hannanas
Berichten: 13026
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: hyperhidrosis voeten Ten einde raad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-23 05:49

Misschien je voeten insmeren met Nuud deo? Zilverhoudend is dat, voorkomt stinkende bacteriegroei.

Hieperdi
Berichten: 2570
Geregistreerd: 24-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-23 08:06

Ik kreeg detip om boorzuur te gebruiken. Nog nooit van gehoord maar na wat zoek werk is er veel over te vinden. Heb t nu besteld, Is wel echt een beetje me laatste redmiddel

Suzanne F.

Berichten: 49306
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-23 08:09

En die Pedicare voetzalf? Gehwol heeft ook een variant zag ik. Heb je zalf al weleens geprobeerd na het douchen?

Hieperdi
Berichten: 2570
Geregistreerd: 24-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-23 17:30

Suzanne F. schreef:
En die Pedicare voetzalf? Gehwol heeft ook een variant zag ik. Heb je zalf al weleens geprobeerd na het douchen?

Nee die nog niet geprobeerd staat ook op t lijstje.gehwol heb ik wel de poeder van gebruikt maar werkt ook niet

Lay_D

Berichten: 3712
Geregistreerd: 16-12-11
Woonplaats: Overijssel

Re: hyperhidrosis voeten Ten einde raad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-23 18:56

Zinkzalf schijnt ook te werken.

Hieperdi
Berichten: 2570
Geregistreerd: 24-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-23 14:47

Inmiddels 2 dagen bezig met boorzuur. Lijkt iets te helpen maar nog niet top. Misschien dat ik het nog wat langer moet gebruiken. Opvallend, ipv onderkant voet ga ik nu zijkant en bovenkant zweten :+

SnuitjeLove
Berichten: 1086
Geregistreerd: 18-05-09

Re: hyperhidrosis voeten Ten einde raad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 20:01

Ja dat is wel vaak zo met dit soort middeltjes. Het zweet zal er toch ergens moeten uitkomen dus vaak is dat dan via andere plekken.

Hieperdi
Berichten: 2570
Geregistreerd: 24-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-23 18:51

Nou inmiddels tijdje verder. Boorzuur werkt redelijk maar ik moet dit dan wel elke dag in me sokken doen. Beetje duur grapje aan t worden zo. Wordt er beetje hopeloos van

Hieperdi
Berichten: 2570
Geregistreerd: 24-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-23 20:58

Up hem even op.
Ik ga nu de syneo proberen en heb bamboe sokken besteld. Mocht er iemand nog tips hebben, altijd welkom

Angelaa2
Berichten: 4227
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Re: hyperhidrosis voeten Ten einde raad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 22:49


Hieperdi
Berichten: 2570
Geregistreerd: 24-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-23 13:39

Na heel wat middels uitgeprobeerd te hebben ben ik bamboe sokken gaan kopen/dragen. Wereld van verschil en geen zweetvoeten meer *\o/*