Afgelopen dinsdag werd ik wakker met een compleet vastzittende rechterschouder en erg veel pijn. Woensdag eind van de middag een nek/schoudermassage laten doen omdat ik toen nog dacht dat het een spierkwestie was, maar deze hielp niet.
Donderdagochtend (ik had inmiddels 2 nachten nauwelijks geslapen) naar de huisarts geweest waar ik naproxen kreeg en doorverwezen werd naar de fysio.
Donderdagnacht heb ik op de bank doorgebracht omdat ik letterlijk niet kon liggen van de pijn, de naproxen deed helemaal niks.
Vrijdagochtend naar de fysio die concludeerde dat de pijn (en uitstraling in arm tot aan vingers) wordt veroorzaakt door een beknelde zenuw in mijn nek (c6). Hij kon eigenlijk niks omdat ik niet op die tafel kon liggen, nauwelijks kon bewegen en aanraking al teveel pijn deed.
Ik moest andere pijnmedicatie vragen, want eerst moet de pijn zakken, en heb volgende donderdag weer een afspraak.
Inmiddels heb ik sinds vrijdag tramadol en daarbij slik ik paracetemol. Ik mag 3x tramadol per dag, maar die pil werkt maar ongeveer 5 uur, daarna komt de pijn er vol doorheen.
Ik val er godzijdank wel mee in slaap, maar word om 4 uur wakker van de pijn (wat alsnog beter is dan de nachten ervoor). Ik ben echt gesloopt inmiddels.
Naast dat ik niet kan liggen (ivm teveel spanning op mijn nek), is lopen ook een ramp. Zitten gaat wel als ik met mijn schouders ergens goed tegenaan kan leunen.
De uitstraling in mijn arm is ook een ramp.
In die uren dat de tramadol werkt is het ok, maar ik weet echt niet hoe ik de overige uren en vooral de nachten goed door kom

Iemand ervaring met deze klachten?
Hoe ging je ermee om?
Hoe lang duurde het voordat je er vanaf was?