Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DiantaM schreef:Heel vergelijkbaar verhaal. Ik ben ergens in mijn begin 20 gediagnosticeerd met fibromyalgie nav zulke klachten.
Ook had ik een fiks B12 tekort en D tekort. Nadat ik deze ben gaan aanvullen en heel gericht mijn spieren ben gaan trainen, zijn die eerdere klachten verdwenen.
Ook al denk je dat je al goed bezig bent met sporten, gericht je lijf sterker maken en zeker je core sterker maken is zooooo goed voor je lijf. Ik dacht ook dat het bij mij niets zou helpen omdat ik al zo fit was, maar dat ligt toch echt anders.
Ayasha schreef:Hoe is vastgesteld dat het geen reuma is? Want je kan negatief testen maar via symptomen toch reumatisch zijn. Hier ook CU en nu na 10 jaar klooien is er genoeg reumatische schade te zien dat ik dus reumalijder ben die vals negatief test.
Mijn verhaal is vergelijkbaar kwa leeftijd alleen had ik last van mijn onderrug/heupen/knieën/enkels en breidde zich dat uit.inmiddels zit het overal zelfs mijn nieren is schade te zien.
BigOne schreef:Ben je ooit door een teek gebeten ?
deksel schreef:Ik zie veel berichten die gericht zijn op het fysieke stukje. Hoe gaat het mentaal met je? Hoe is de hoeveelheid stress die je ervaart?
Ik heb een jaren met chronische pijn geleefd, toen het mentaal niet goed ging. Nu gaat dat een stuk beter en ben ik van de pijn af. Ik heb zeker nog wel eens flink pijn maar dit is dan tijdelijk en door overprikkeling.