Gezien topics over nagellak en piercings ed hier ook mogen, gok ik dat mijn keuze correct is - zoniet, mag ie natuurlijk altijd verplaatst worden!
Ik ben niet echt een mode-mens, nooit echt geweest. Ik koop wat ik mooi vind, of dat nou wel of niet in de mode is.
Toevallig heb ik sinds een tijdje een crush op Air Jordans. Ik kocht mijn eerste paar (neppers haha) afgelopen september op vakantie. Was zo'n gevalletje van "ik zag ze en moést ze hebben", echt liefde op het eerste gezicht

In het algemeen ben ik een tamelijk moeilijk mens qua schoenen/shoppen. Ik moet "hét" meteen voelen, of het zal niet gebeuren haha. Ik kan rustig urenlang over de Meir ronddwalen (ik ben van Antwerpen) zonder ook maar 1 aankoop te doen, omdat ik niets vind dat "mijn ding" is.
Nu heeft Facebook me verleid, door me eerder deze week een reclame aan de smeren van het perfecte paar Jordans, ik ben he-le-maal verliefd

Na door te klikken ook een tweede liefde gevonden, maar de blauwe hebben mijn voorkeur:

En dan wil ik ze uiteraard bestellen, en maken mijn babyvoeten geen kans

Meestal heb ik geluk en kan ik zowel op de kinderafdeling als op de volwassen afdeling terecht, maar die vlieger ging hier niet op.
Gelukkig heb ik een Jordans-sparende stiefpapa, die vent heeft een hele collectie, en hij kan wel aan de blauwe geraken voor een oké prijs. Want ik gruwel van een aantal van de prijzen die sommige winkels/merken durven vragen - mezelf kennende sta ik er binnen de 3 weken per ongeluk mee op stal, en sta ik dan zo poep te scheppen.. Kwaliteit mag best een beetje meer kosten, maar ik ga echt geen 300 euro voor een paar schoenen betalen

Ik stuur verder ook vrolijk foto's door van degene die ik ook leuk vind naar mijn schoonouders, die wonen waar ik mijn eerste paar gekocht heb, en ze kosten daar maar 20 euro

Dus mijn vraag: waar kopen jullie je Jordans in maatje 36?
En ook voor de niet maatjes 36 - welke Jordans hebben jullie? Show me!