Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
KSHancox schreef:Met een geldig identiteitsbewijs zou het moeten lukken. Heeft je telefoon wel een NCF-lezer?
Himyar schreef:Je krijgt alleen toegang via de digid app en het activeren daarvan lukt alleen wanneer je je identiteitsbewijs inleest. Dat lukt me niet. Ik heb de software daarvoor op mijn telefoon.
Himyar schreef:Je krijgt alleen toegang via de digid app en het activeren daarvan lukt alleen wanneer je je identiteitsbewijs inleest. Dat lukt me niet. Ik heb de software daarvoor op mijn telefoon.
Desireeeee schreef:Himyar schreef:Je krijgt alleen toegang via de digid app en het activeren daarvan lukt alleen wanneer je je identiteitsbewijs inleest. Dat lukt me niet. Ik heb de software daarvoor op mijn telefoon.
Je kan ook op je digid inloggen met behulp van een smsje. Ik heb namelijk niet de digid app, en zo log ik overal in. Moet je uiteraard wel een (juist) telefoonnummer hebben ingevuld, maar lijkt me niet dat dat een probleem hoeft te zijn.
Gewoon de stappen volgen bij digid voor het inloggen met sms. Dat kan prima!
Himyar schreef:Rijbewijs pakt hij ook niet. De reader zit op mijn telefoon, want dat heb ik gecheckt.
Verder kan ik alles met digid.
leeslampje schreef:Hier staat stap voor stap wat je moet/kunt doen als het niet lukt om je ID-bewijs te koppelen aan de app.
https://www.digid.nl/hulp-contact/probl ... lukt-niet/
Gebruikers op dit forum: BeFunny, Bo_Y, Bytespider, CarpeDiem_, ComscoreBot, GoogleAdsense, Jannie79, Lalidan en 34 bezoekers