Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
UMayDream schreef:Loop Earplugs ben ik (en inmiddels veel van m'n vrienden) heel erg fan van. Ik heb zelf de Quiet voor tijdens studeren/werken/over straat lopen en de Experience Pro voor concerten/festivals/motorrijden. Ontzettend aan te bevelen en ook nog eens niet duur! Wat ik vooral top vind is dat de Experience Pro het geluid heel mooi filtert. Het wordt zachter maar niet minder mooi, sterker nog, het wordt mooier omdat het minder schel is. Zowel Quiet als Experience Pro komen met meerdere dopjes zodat je ze kan aanpassen aan je oor. Ik heb bijv. erg kleine oren dus alle oordoppen vallen altijd uit, vooral met springen/dansen, maar dat is met de Loops geen issue meer.
Karin schreef:Bij mij vallen mijn doppen ook niet uit mijn oren. Ik raak het hele kokertje kwijt, zelfs met een flinke sleutelhanger eraan. Ik hoop nog steeds dat de kat met het laatste kwijtgeraakte setje is gaan voetballen en dat ik die ooit ergens in huis terugvind, maar voorlopig heb ik gewoon weer nieuwe Alpines aangeschaft. Via Google zie ik net dat ze momenteel in de aanbieding zijn bij Etos (ze heten niet Party Safe, maar PartyPlug).
Gebruikers op dit forum: Agnes, Amable, AnnickT, Athelas, chinnie, divided, doekenbas, F_Orumster, Florenc, Gabortje, gaucho, Ginny135, Iepoetjuh, janderegelaa, lola2012, Marleen_L, Oyeru, Pallatin, Pebbelini, Polarize, Pova, Sanne_zepp, Sintara, Suusw, Tango1979 en 47 bezoekers