Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSagan schreef:Wat voor pijn voel je? Stroomstoten?
Ik had een cubitaal tunnelsyndroom waarbij ik steeds stroomstoten voelde wanneer ik hem bewoog. Zeg maar het gevoel van het moment dat je je stroombotje stoot. Deze trok bij mij door naar mijn pols en medicatie hielp niet zo. Dit zit aan de binnenkant van de elleboog. Bij mij dachten ze ook eerst aan een tenniselleboog. Ik heb dit doormidden van oefeningen en steunband na een 3/4 jaar pas weer goed gekregen na lang zoeken.
Ik zeg hiermee niet dat dit het hoeft te zijn, want ik ben geen arts, maar dit was mijn eigen ervaring. Overleggen met je fysio met deze tip kan altijd.
blondies schreef:Vergeet de nek met zijn bezenuwing naar de arm niet... Soms kan het probleem veel hogerop liggen.
Adrienne93 schreef:blondies schreef:Vergeet de nek met zijn bezenuwing naar de arm niet... Soms kan het probleem veel hogerop liggen.
Dat is inderdaad een hele goeie! Die zal ik ook bij de orthopeed vragen! En ik zal ook een mri vragen, wat iemand eerder zei.
Wat betreft het gevoel; ik heb helemaal geen kracht in m’n hand, kan amper een vuist maken. Maar m’n vingers tintelen niet. Soms voelen ze wel gezwollen maar dat zijn ze dan niet. Zo ook in m’n elleboog, soms voelt ie gezwollen maar dat is dan niet het geval.
Kees tempel zal ik eens op zoeken!
janderegelaa schreef:Adrienne93 schreef:
Dat is inderdaad een hele goeie! Die zal ik ook bij de orthopeed vragen! En ik zal ook een mri vragen, wat iemand eerder zei.
Wat betreft het gevoel; ik heb helemaal geen kracht in m’n hand, kan amper een vuist maken. Maar m’n vingers tintelen niet. Soms voelen ze wel gezwollen maar dat zijn ze dan niet. Zo ook in m’n elleboog, soms voelt ie gezwollen maar dat is dan niet het geval.
Kees tempel zal ik eens op zoeken!
Kun je de pincetgreep? Dus duim en wijsvinger op elkaar en dan drukken?