Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Froukje schreef:Er staat letterlijk in de eerste zin van de laatste alinea, graag zou IK wat leuks met hem gaan doen vandaag. Waarom zo gepikeerd?
Sorry TS, geen tips verder.
Djorf_6 schreef:Hoi allemaal!
Een vriend van mij woont sinds enkele weken in nederland. Hij kan momenteel niet naar zijn familie, omdat zijn paspoort vervangen moest worden en dit enige tijd kan duren. Ook in zijn vader sinds een week erg ziek en ziet het er niet goed uit. Hij heeft gister dus in zijn eentje in nederland zijn eerste kerstdag doorgebracht.
Graag zou ik vandaag wat leuks met hem gaan doen om hem een goede kerst te geven. Heeft er iemand tips wat er te doen in in omgeving amsterdam?
Sunnda schreef:Sorry dat ik het zeg, maar dit verhaal is letterlijk wat ik 6 keer per week in mijn mail zie, met daarbij het verzoek om geld.![]()
Heb je wat meer info misschien (geen mogelijkheid vervangend paspoort)
En wil hij iets met iemand doen in Amsterdam of gewoon alleen tips wat te doen?
Gebruikers op dit forum: Agnes, Amable, AnnickT, astrea, Athelas, Celebi, chinnie, DexterM, divided, fleurtjeuh, Gabortje, GoogleAdsense, Iepoetjuh, janderegelaa, JorineV, kosseh, Marleen_L, opisop_shop, Oyeru, Pebbelini, Polarize, Sanne_zepp, Sheran, Sintara, Sourire, Suusw, Tango1979, Yummy en 70 bezoekers