Er waren wel een paar mindere momenten, maar dit hoort erbij.
Ik ben 2 januari gestopt met suikers eten. Hierdoor ben ik in een jaar tijd bijna 20 kilo afgevallen.
Ben een het hele jaar niet opgenomen geweest. Heb mijn moeilijke momenten wel gehad. Maar dankzij de fijne steun en hulp van woonbegeleiding en begeleiding van Lentis heb ik het vol kunnen houden.
Heb goede gesprekken gehad met een psycholoog. Dankzij haar heb ik meer grip op mijn verleden gekregen. Heb ook meer grip gekregen op mijn gevoelens.
We hebben ook 3 week trauma behandeling gedaan en heb dingen kunnen verwerken.
Hierdoor is er ook meer ruimte gekomen om andere dingen te verwerken.
Heb een gesprek gehad met Lentis, pber en mijn vader. Was een pittig gesprek, Maar heeft veel inzichten gegeven.
Ben halverwege dit jaar ook bij een lieve vriendin terecht gekomen die mij acces bars geeft. Hierdoor veel meer rust in mijn hoofd. Of beter gezegd heb meer begrip voor mijn eigen drukke hoofd.
Was ook weer met cola zero begonnen, maar ben al weer 3 maanden vrij van die troep.
Heb dit jaar 3 super mooie vakantie gehad.
Ben een week naar Lunteren op vakantie geweest. In een hotel en het eten was super luxe. Heb echt genoten. Heb daar ook een super lieve vriendin ontmoet.
Ben een week met mijn ouders naar het huis van mijn oom en tante geweest in Sint Pancras.
Mijn vader en ik hebben heerlijk genoten van de zee. Zelfs nog genoten van het warme zeewater. De golven waren heerlijk hoog en het was geweldig. Voelde me echt even weer een klein kind.
De laatste vakantie was met 6 huisgenoten en 2 begeleiders. We waren in Groenloo. Ik heb echt genoten van de luxe. Heb daar ook genoten van het mooie zwembad daar.
Heb me op alle drie de vakantie kunnen genieten.
Helaas heb ik vriendinnen verloren, maar daar in tegen heb ik wel weer een paar super nieuwe vriendinnen erbij gekregen waar ik echt iets aan heb.
Ben ook heel blij dat er vrienden zijn die mij never nooit hebben laten vallen ondanks wat voor negatieve berichten ik heb gedeeld. Ik ben deze vrienden eeuwig dankbaar dat ze er nog altijd voor me zijn.
Ik ben mijn familie ook heel dankbaar dat ze altijd voor me klaar staan. Ik heb zelf veel meer begrip gevoeld en mega veel liefde.
Ben nog altijd super trots op mijn 3 nichtjes. Ze doen het zo goed. Hou heel veel van ze.
Eigenlijks ben ik super blij met alle lieve mensen om me heen die me helpen, steunen en lief hebben. Ze hebben een luisterend oor en ze oordelen niet.
Lieve allemaal, heel erg bedankt.
En 18 jaar verschil.