fitbit

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

speurneusc

fitbit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-22 12:34

hi,

Ik heb s'nachts mijn gehoorapparaten uit en nu hoor ik mijn mobiel niet meer als ik gebeld wordt, die staat op zijn hoogste stand nu.

Nu was ik oplossing aan zoeken en iemand zei neem een fitbit (ken ik niet) maar ik zag een lintelek activity tracker die meldingen kan ontvangen van je mobiel, dus bij bellen, berichtjes.

Zou dat een oplossing zijn, die hou ik dan om s'nachts en die zou reageren als ik gebeld zou worden.

zelf een hoefijzer maken met epoxy...https://carolsshop.nl onder epoxy en meer, bij de startsets/sets. Nu ook voor de cricut fans, glasblokken 19x19 of 19x9

Nymphe

Re: fitbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 12:49

Je fitbit trilt als berichten binnen komen of als je telefoon gaat, ook kan je op je fitbit een wekker zetten die je wakker trilt. Denk dat dit dus wel een goede oplossing voor jou kan zijn.

pjotrg

Woonplaats: La Malachère (da's ergens in het oosten van Frankrijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 12:58

Er zijn meer smartwatches die deze functionaliteiten hebben. Als je er eentje wilt hebben die nog een beetje op een echt horloge lijkt, kijk dan eens naar het merk Withings, Je kunt hier ook gewoon dag en nacht op klok kijken aangezien dit horloge een gewone wijzerplaat heeft met een rondje erin voor het smart-gedeelte. Zit uiteraard ook een zeer uitgebreide app bij.

Groetjes,
Pjotr en Junkie: Spikkels rule :P

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-22 13:01

ik heb maar 2 functies nodig, eigenlijk maar 1, dat ik merk dat mijn foon afgaat. Horloge heb ik nooit om, maar dat zou de 2e functie zijn, voor iets anders denk ik niet dat ik die voor ga gebruiken.

zelf een hoefijzer maken met epoxy...https://carolsshop.nl onder epoxy en meer, bij de startsets/sets. Nu ook voor de cricut fans, glasblokken 19x19 of 19x9

nessinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 13:45

Ik heb ook een Withings, en die gaat inderdaad trillen als mijn telefoon afgaat. Ik vind het een heel fijn horloge met niet te veel functies, maar wel alles wat ik nodig heb.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 13:50

Ik heb een Huawei band 6. Ik heb een enorme hekel aan herrie en bij alle meldingen die ik krijg, gaat mijn horloge trillen, geluid van mijn telefoon staat altijd uit. Was nog geen 50 euro en gaat 2 weken mee zonder opladen. Kan niet meer zonder.

Is het al zomer?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 13:54

En telefoon op trilfunctie naast je kussen? Dat scheelt je de aanschaf van een horloge.

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-22 17:55

Goof schreef:
En telefoon op trilfunctie naast je kussen? Dat scheelt je de aanschaf van een horloge.

Ik ben een draaitol s' nachts dus had dat al geprobeerd maar sla dan de mobiel het bed uit met draaien. Heb ondertussen een kleine lintelek fitness tracker, die geeft drie trillingen als er gebeld word (test ging goed nu nog een keer gebeld worden dan weet ik meer) Verdere opties buiten af en toe hartslag meten, zullen niet gebruikt worden maar boor die 25 euro als test of dit werkt vind ik geen probleem.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie