En helaas kwam ik er deze keer niet onderuit ik heb buikgriep. Vandaag tot 15u in bed gelegen toen even douchen en snel even paard verzorgen. Nu thuis en op de bank gaan liggen maar jeetje wat doet mijn lijf pijn van het liggen. Nu begint ik ook alweer echt moe te worden dus ik wil eigenlijk toch straks wel een keer naar bed. Maar ik heb nu dus zoveel pijn dat ik gok dat er niet veel te slapen valt.
Ik ga onder de douche gewoon zitten als het me te veel energie kost, scheelt echt een hoop.
Misschien een warme kruik of electrisch dekbed, iboproven. En wat voorzichtige rek en strek oefeningen.
ellepel
Geplaatst: 15-12-22 19:42
lang liggen kun je inderdaad moe van worden en spierpijn krijgen en meer klachten. probeer toch regelmatig even omhoog en een stukje te lopen, al is het maar even door het huis of de tuin op en neer. ook even omhoog in bed of zitten in bed of op de bank gaan zitten.
beterschap!
Rebel_Jits
Geplaatst: 17-12-22 19:55
Meer wisselen van houding. Als staan en zitten te vermoeiend is, wissel dan bijv tussen je linker- en rechterzij. Lig eens echt op de rug met een flink kussen onder je knieen. Zodra het lukt, opkomen en wat in huis rondlopen.
En een pijnstiller als je gaat slapen, is helemaal niet erg. Gewoon een paracetamol is al goed.