Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zijn er ook dingen waar je wel vrolijkheid uit kunt halen?
Wat dapper dat je jouw verhaal hier deelt! Misschien helpt dat iets, al is het maar een heel klein beetje. Soms is iets van je af schrijven wel fijn. Ik ken jouw gevoelens gedeeltelijk, ik heb sommige daarvan ook gehad en heb ze soms nog wel. Zoals je niet goed genoeg voelen, je afvragen waarom je leven zo'n puinhoop is, waarom dingen zoveel moeite kosten.. Daardoor boos op jezelf worden of verdrietig. En het niet uit bed komen ken ik ook maar al te goed. Helaas kan ik je niet echt tips geven, bij mij ging het beter nadat ik de juiste medicatie voor mijn schildklier kreeg, en onlangs weer een stuk slechter omdat het op mijn nieuwe werk waardeloos ging (buiten mijn schuld om, maar daar moet ik mezelf dan maar weer van zien te overtuigen). Het enige wat ik kan zeggen is dat ook jij wel goed genoeg bent, en je kunt het! Dat moet je zelf gaan geloven. Maar makkelijk is het zeker niet. Dat je geen medicijnen wilt snap ik wel, ik heb van mensen gehoord dat die je in een zombie veranderen, ik wilde ze ook niet. Maar wel heel goed dat je hulp gezocht hebt! Mag je niet zonder medicijnen langskomen, gewoon even praten? Dat kan al heel erg opluchten.
Deugenietje schreef:Mijn gesprek met mijn pmtér van lentis gaat niet door, ze heeft helaas corona.
Mijn dromen waren er altijd wel, maar ze zijn de laatste 4 jaar heel veel sterker geworden, ben toen ook begonnen met de citalopram.
Mijn problemen waren er altijd wel, maar nu is er einndelijk de rust en tijd voor om er mee bezig te gaan.
En heb dus in eind augustus begin september in 3 week een trauma behandeling gehad en merk dat ik nu nog behoorlijk op de blaren zit.
Alles ligt nu zo open en bloot qua gevoel en emoties en boosheid.
Heb nu wel een hele fijn pber die echt naar mij luistert en voor me klaar staat.
Begin ook steeds openlijker te praten en dit deed ik hiervoor niet. Hier heeft de psycholoog veel voor gedaan. Die is 2 keer op wonen geweest om te vertellen hoe ze het beste met mij op kunnen gaan. Ben haar daar nog erg dankbaar voor;.