Ik ben op zoek naar tips, en wellicht dat dit een leuk topic kan worden om met elkaar wat tips en tricks uit te wisselen.
Sinds april dit jaar woon ik op mezelf en ik merk dat ik het érg lastig vind om boodschappen te doen, te budgetteren en daarnaast nog gezond te eten. Zelf ben ik best wel snel verleid tot impulsaankopen en kies ik snel de gemakkelijke weg.
Ik heb een hekel aan koken en ik eet graag pasta. Het gemakkelijkste voor mij is een bakje pastasaus met een zakje roerbakgroente en kipfilet, en daarnaast een half pak verse pasta (wat ik uiteraard enkel haal als het in de bonus is). Ik heb ook volkoren spaghetti gekocht om te proberen maar merk dat ik toch naar de gewone spaghetti grijp omdat dit simpelweg wat lekkerder is

Maargoed, ik ben dus eigenlijk op zoek naar recepten die gemakkelijk, gezond en goedkoop zijn. Ik volg wel zo'n "koken op budget" groep op Facebook maar daar komen veelal ongezonde maaltijden voorbij.
Ik heb een goede vriezer en krijg gelukkig ook vaak een maaltijd van mijn ouders mee om in te vriezen. Daarnaast koop ik de Iglo Roerbaksensatie pakken regelmatig, die zijn ook erg lekker en gemakkelijk.
Hetgeen wat ik niet eet is stamppot