Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Doe maar gewoon wat medisch nodig is, en niet eindejaarsextraatjes.
Door dat gedrag wordt de zorgverzekering voor iedereen onnodig hoger, en daar ben ik niet zo'n fan van.
Eatshay schreef:Moderatoropmerking:Dit bericht was tegen de Boktregels
Figaro schreef:Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos
kosseh schreef:Bijna alles vanuit het ziekenhuis valt er onder.
Ben er ook nooit zo een fan van om extra dingen te doen. Op m'n vorige werk was het eind van het jaar altijd een stuk drukker, maar minder serieus dingen..
In januari keken mensen het langer aan.
Zelf doe ik het eigelijk ook. Dit jaar de vergoeding van de tandarts niet geheel gebruikt. 1ste week van januari stond m'n controle gepland, die staat nu een weekje eerder nog in december.
Zo weet ik ook genoeg mensen die in december een controle doen om te kijken of er kosten aankolen. Daarop maken ze de keus wel of niet aanvullend verzekeren
Femke_Tweety schreef:Doe maar gewoon wat medisch nodig is, en niet eindejaarsextraatjes.
Door dat gedrag wordt de zorgverzekering voor iedereen onnodig hoger, en daar ben ik niet zo'n fan van.
Renee schreef:Zelf heb ik de afgelopen jaren eigenlijk altijd mijn eigen risico opgemaakt en fysio behandelingen etc.
Wel een interessante invalshoek ik heb er zelf eigenlijk niet eerder bij stil gestaan om te schuiven met afspraken om mijn vergoedingen op te maken. Gewoon uit interesse is het niet heel lastig om afspraken te verzetten op korte termijn? Vaak denken voor mijn gevoel zorgverleners mee over vergoedingen etc. Dus het lijkt me dat dit vaak al zo gunstig mogelijk word ingepland.
Gebruikers op dit forum: femke_harley, femkepien, Gee, genja, gillian, hwn, Liaan, Little_Duck, Sunau, xClaudiaaL, YandexBot en 61 bezoekers