Wie wil er met me meedenken?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:In januari willen we graag samen een paar dagen op wintersport (maar dan zonder sport). Skiën gaat lichamelijk niet meer voor mij, maar wandelen door de sneeuw zal wel lukken. Alleen weet ik niet waar ik moet beginnen met zoeken. Heeft er iemand tips waar ik zo'n trip het beste boek? En adviezen over het land/gebied zijn ook hartstikke welkom.
Wie wil er met me meedenken?
MarliesV schreef:Kosten? Reisduur? Sneeuwzekerheid?
Als je naar Winterberg gaat (goedkoop en dichtbij/korte reisduur) kan je prima wandelen, daar is het ook fijn zonder skieen, maar hetzelfde geldt voor Finland/Lapland, alleen heb je dan naast wandelen ook opties als sleeen met honden. Alleen zit daar wel een kosten plaatje aan.
Dus zonder concrete wensen, zullen de opties zo extreem uiteen lopen, dat je nog moeilijk kan kiezen haha.
MarliesV schreef:Kosten? Reisduur? Sneeuwzekerheid?
Als je naar Winterberg gaat (goedkoop en dichtbij/korte reisduur) kan je prima wandelen, daar is het ook fijn zonder skieen, maar hetzelfde geldt voor Finland/Lapland, alleen heb je dan naast wandelen ook opties als sleeen met honden. Alleen zit daar wel een kosten plaatje aan.
Dus zonder concrete wensen, zullen de opties zo extreem uiteen lopen, dat je nog moeilijk kan kiezen haha.
kosseh schreef:Als vliegen niet lukt, kan je evt ook nog naar Zweden en dan wat lager blijven.
Omgeving Sälen/Malung.
Ligt ook sneeuw en mooie omgeving. Husky tochten zijn daar ook mogelijk. Is wel 17 uur rijden.