Aangezien ik geen auto meer heb leg ik veel kms op de fiets af. In de zomer bij mooi weer heerlijk, nu met de kou nog steeds niet echt een straf maar merk wel dat ik behoorlijk koude handen krijg van zelfs een klein stukje fietsen.

Heb al dunne leren handschoentjes die ik al sinds het najaar gebruik en die tot nu toe prima functioneerden, maar deze zijn voor nu niet warm genoeg.
Gisteren m’n fleece handschoenen geprobeerd en ook deze zijn te koud voor nu.
Ski handschoenen zijn wel goed qua warmte maar vind ik te dik voor op de fiets en zijn niet fijn om aan te houden bij het op slot zetten van de fiets of m’n fietstas open te maken.
Ik ben dus op zoek naar fijne vooral warme handschoenen voor op de fiets. Ze mogen best wat kosten. Heb voor nu zo’n 30 euro in gedachte. Mag meer zijn als ik zeker weet dat ze goed zijn.
Behalve dat ik het fijn vind als ze niet te dik zijn heb ik verder geen eisen.
Online zie ik door de bomen het bos niet zo. Lijk ik fijne handschoenen gevonden te hebben, vind ik negatieve recensies over de webshop en kan ik ze nergens anders vinden.
Of ik vind handschoenen die aardig aan de prijs zijn maar durf ik ze niet te kopen omdat ik bang ben dat ze niet fijn/warm zijn en het een miskoop is.
Wie heeft er goede tips over fijne handschoenen?