Ik verga van de buikpijn, rugpijn en daarbij zijn we voor mijn gevoel al liters kwijt...
Even wat info:
Ik werd vroeg in de puberteit al ongesteld en heel heftig: lekte altijd door, bloedarmoede, lange menstruatie en werd er ziek van. Toen ik 12 was ben ik aan de pil gegaan en alles ging veel beter, was nog steeds ernstig, maar minder.
Laatste jaren heb ik altijd de pil doorgeslikt, ik trok het niet meer en kreeg toestemming van mijn huisarts. Ivm depressiviteit moest ik stoppen met de pil, dus zo gezegd zo gedaan.... Maar ach.... Ik heb spijt.
Gisteren ongesteld geworden en best pittig, maar haalbaar. Vandaag is het helemaal soep, ik bloed leeg. (Niet letterlijk natuurlijk

Ik zit op m'n werk, maar ik wil naar huis :'( Ik kan mij toch niet elke maand ziekmelden?
Wie o wie heeft er tips.... Ik wil naar de huisarts, maar ze werken niet mee dus ik zoek naar tips wat ik kan laten aankaarten. Ik wil liever niet terug aan de pil omdat ik merk dat ik er wel positiever weer in sta....
Hoe kom ik deze hell door deze dagen en herkent iemand zich hierin? Ik voel mij vandaag slap, misselijk... Gewoon beroerd... :'(