Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly
Art_Ificious schreef:eierstokken, baarmoeder alles is bekeken met een echo, zowel toen spiraal verwijderd werd, alsook gisteren.
gyneacoloog zei ook eventueel blaasgruis (zandkorreltjes groot). Nierstenen denkt hij niet omdat dit echt veel pijn zou doen bij plassen, en daar heb ik geen last van.
qua voeding niets veranderd.
Memories schreef:Heb je wel een antibioticum gehad specifiek voor blaasontsteking? Kun je een SOA hebben? Is je blaas/urinewegen/nieren ook al beter bekeken met echo’s of andere onderzoeken?
Boheme schreef:Art_Ificious schreef:eierstokken, baarmoeder alles is bekeken met een echo, zowel toen spiraal verwijderd werd, alsook gisteren.
gyneacoloog zei ook eventueel blaasgruis (zandkorreltjes groot). Nierstenen denkt hij niet omdat dit echt veel pijn zou doen bij plassen, en daar heb ik geen last van.
qua voeding niets veranderd.
Nierstenen doen 9 van de 10 keer geen pijn bij het plassen.
Art_Ificious schreef:Gecontipeerd ben ik ook niet, kan elke dag naar toilet soms meermaals per dag
DeTjoeter schreef:Ik heb een periode ook veel buikpijn gehad, steken en de dokter dacht aan galstenen. Het was zo erg dat ik me moest ziekmelden van werk. Ik heb toen ook een echo gehad en er was niks te vinden. Uiteindelijk bleek ik wormen te hebben waar ik zo'n buikpijn van kreeg. Dus iets heel anders en de dokter had daar ook nooit aan gedacht. Ik had ook licht verhoogde infectiewaarden.
Leandra schreef:https://www.thuisarts.nl/diverticulitis ... rticulitis
Ik vind het wat klinken als diverticulitis, een ontsteking aan een uitstulping van de dikke darm (niet te verwarren met blindedarmontsteking). De klachten die je hebt zijn vrij herkenbaar daarbij. Vooral steken links in de onderbuik. Koorts en verhoogde ontstekingswaardes kunnen ook voorkomen.
landvrouw schreef:Het klinkt als de pijn die ik heb door mijn bevalling. Bij mij gaat het dan om mijn lange buikspier en het bekken.
Wellicht eens een afspraak maken bij de bekkenfysio? Kijkrn wat die zegt
Ladyson schreef:landvrouw schreef:Het klinkt als de pijn die ik heb door mijn bevalling. Bij mij gaat het dan om mijn lange buikspier en het bekken.
Wellicht eens een afspraak maken bij de bekkenfysio? Kijkrn wat die zegt
Ik zat ook aan bekkenbodem(fysio) te denken. Klachten klinken mij ook vergelijkbaar namelijk, maar daar hoort de koorts niet bij.
DeTjoeter schreef:Ik heb een periode ook veel buikpijn gehad, steken en de dokter dacht aan galstenen. Het was zo erg dat ik me moest ziekmelden van werk. Ik heb toen ook een echo gehad en er was niks te vinden. Uiteindelijk bleek ik wormen te hebben waar ik zo'n buikpijn van kreeg. Dus iets heel anders en de dokter had daar ook nooit aan gedacht. Ik had ook licht verhoogde infectiewaarden.
Tieneke schreef:Leandra schreef:https://www.thuisarts.nl/diverticulitis ... rticulitis
Ik vind het wat klinken als diverticulitis, een ontsteking aan een uitstulping van de dikke darm (niet te verwarren met blindedarmontsteking). De klachten die je hebt zijn vrij herkenbaar daarbij. Vooral steken links in de onderbuik. Koorts en verhoogde ontstekingswaardes kunnen ook voorkomen.
Dat zou dan toch uit de scan moeten gekomen zijn, denk ik...
Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, Baredawn, BeFunny, Celiien, Frummel01, GoogleAdsense, IMAY1990, M_aris, SemrushBot en 27 bezoekers