Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
Pandora2 schreef:Als je er in NL niet uitgeraakt, is er nog altijd Dr Danny De Looze in Gent.
Die man kent het wel, al is het heel zeldzaam. Maar hij heeft in elk geval al 1 patiënt.
https://radio1.be/lees/er-zijn-mensen-m ... hun-darmen
senna21 schreef:Wanneer iemand alcohol verslaafd is, hoeft dat niet altijd direct merkbaar te zijn. Het traditionele beeld: de drankflessen ergens verstopt.
TS, wat fijn dat er onderzoek komt. Hopelijk brengt dit snel duidelijkheid en een oplossing.
Ik kende deze aandoening niet, maar ik kan me, hoe rottig ook, wel voorstellen dat men in eerste instantie denkt aan een verslaving.
Sterkte. Toi toi
chevax schreef:Goede vraag. Ik ken ook iemand met dit syndroom, ooit eens mee geweest naar een afspraak bij de HA. Diegene kreeg na afloop het advies goed te eten en voldoende te drinken.Misschien een domme vraag, maar waarom denkt men aan een alcoholprobleem? Is dat aan de orde geweest? Ik weet niet zo goed wat ik me bij deze ziekte moet voorstellen. Mag ik vragen wat de symptomen van je vriend zijn?
Eva1975 schreef:Vanmorgen naar de internist geweest en gelukkig had de zich er in verdiept.
Voor nu wordt er volgende week als het goed is een opname van 24 uur gepland. En dan komt er een test met suiker. Dan moet er op gezette tijden gekeken worden in het bloed en in de adem of er alcohol is.
Deze test kan ons niet vroeg genoeg zijn.al heeft maatje totaal geen vertrouwen meer in de medische wereld.
Wordt vervolgd.....
Eva1975 schreef:Op dit moment moeten we morgen naar een internist...
En we willen het via een officiële weg vastgesteld krijgen om het stempel van alcoholist af te komen.
Komt er morgen niets uit dan gaan we zeker verder kijken ... Ondertussen zijn we echt ten einde raad .
België is dicht bij en die naam nemen we mee !
Gebruikers op dit forum: akishino, bonnie1998, Bytespider, charrr91, Esplen, fleur_yen, floorsxm, Fris, Hiraeth, joyce_eddy, MoriMann, Romy_Romeo, Vajramani, xPabloBokt en 43 bezoekers