Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Majabeestje schreef:Mijn cyclus is niet anders dan anders. Gewoon elke maand ongesteld. Heb daar wel altijd veel klachten van maar denk niet gerelateerd aan dit.
Granoek schreef:Ohh ik krijg weer kippenvel als ik het allemaal lees.
Aan jouw klachten zou ik ook zeggen dat het je nieren zijn, is precies zoals ik het voelde.
Maar dat zou toch zeker wel uit een echo moeten komen?
Tenzij je stenen al gezakt zijn tot onder je bekken, blijkbaar kunnen ze daar niet kijken op een echo ofzoiets. Dat was bij mij de 2e keer het geval, hebben ze me in het ziekenhuis gehouden en ben toen 3x geopereerd omdat ze die ondingen niet konden vinden. Ben heel benieuwd wat ze bij jou vinden want ik leef met je mee. Succes!
Granoek schreef:Nope bij mij hebben ze uiteindelijk een stend geplaatst en me naar huis gestuurd, zou ze zelf dan maar uitplassen dachten ze, zij hebben ze nooit gevonden. Ben er niet helemaal vanaf, merk nog regelmatig dat ik last krijg maar meestal ga ik dan ineens weer veel water drinken en dan gaat het wel weer over. MeestalIk heb er aanleg voor, zal er nooit helemaal vanaf geraken.
Geen chocolade meer, geen koffie, geen zwarte thee, geen prik.
(lees: geen=weinig). Heb een hele waslijst meegekregen met zaken die ik moet vermijden.
Popstra schreef:Zou het misschien van je eierstokken kunnen komen? Wellicht een cyste??
Kan ook vervelende stekende uitstralende pijn veroorzaken.
Maar ik ben geen dokter he...
Sterkte er mee
Wildgirl schreef:@TS, afhankelijk van de mate van de endo geeft het pijn tijdens menstruatie, tijdens eisprong maar mogelijk ook daar tussenin. Hangt vd locatie en de hoeveelheid weefsel af.
Ben je aan de anticonceptie?
Een kijkoperatie is niet altijd noodzakelijk om endo rondom je baarmoeder en eierstokken in zicht te brengen; je buikholte kun je wel alleen op die manier checken.
Ik zou het zéker meenemen richting de internist en vervolgonderzoek in die regio eisen, desnoods bij een andere gyn.
Wat mij het beste helpt is warmte(dus een kruik er tegenaan).