Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
Mjetterd schreef:Lichamelijk gezien trouwens: op een trampoline springen en niezen zal nooit meer hetzelfde zijn.
VuurVleugels schreef:Wat voor mij ook mee speelt: in wat voor wereld zet je zo'n kind neer? Niet dat ik mensen veroordeel die kinderen krijgen hoor, maar kijk naar de enorme overbevolking, de klimaatverandering, de aarde die het gewoon niet meer trekt. Wij checken over een jaar of 40-50 uit waarschijnlijk, maar de generatie na ons mag dan vrolijk dealen met wat er nog van de aarde over is. Met alle stikstof ellende, vergrijzing, oorlogen en smeltende poolkappen er gratis bij. Ik wil zelf geen kind achterlaten daarmee. Nogmaals, dit is een keuze die ieder voor zich moet maken hoor, maar dit zijn mijn afwegingen!
Citaat:Ongeveer een op de zes jongeren tussen 12 en 25 jaar denkt er serieus over een einde aan zijn leven te maken. Dat percentage is de afgelopen maanden nauwelijks gedaald.
Mjetterd schreef:Lichamelijk gezien trouwens: op een trampoline springen en niezen zal nooit meer hetzelfde zijn.
Poosje81 schreef:Wat voor mij vooral het grootste nadeel is; je staat 24/7 aan! Ook al zijn ze op school of opvang, je weet gewoon dat er een telefoontje kan komen in kader van; kan je komen halen want koorts/van klimrek gevallen/overgeven (vul in naar wens).
Nooit meer de vrijheid om gewoon te gaan en staan waar je wil, te eten wanneer je zin hebt, te slapen wanneer het kan, altijd en alles is aangepast op hun ritmes.
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, anne7, carika, chinnie, kimberly1995, Mitch_Beauty, MuffinX, Muga, MyrtheJ, Nonna1984, SdaphneS, tiwi1969, xBeauuu, xChanelx, zuperzmoker en 22 bezoekers