Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
Brainless schreef:Ga naar een goede huidkliniek en/of dermatoloog en bekijk de mogelijkheden.
Je kan nl ook (rustig!) littekenweefsel behandelen met laser. Maar dat moet wel gedaan worden door een ervaren persoon en met goed apparatuur.
Flower033 schreef:Moet je dat niet met een arts overleggen? Die bepaalt toch de behandeling en niet de verzekeraar?
Century schreef:Ik zou nooit zelf met lasers gaan klooien eigenlijk. Dat is zeker niet een 'baadt het niet, dan schaadt het niet'... Dat zou ik echt aan een professional overlaten, zeker als het gaat om dat je niet blij bent met hoe het er nu uitziet. Zou jammer zijn als het er alleen maar lelijker van wordt of je jezelf brandwonden geeft.
germie schreef:Voor een laser schijn je een 810nm laser te moeten gebruiken, laat ik nu zo'n ding thuis hebben liggen.
Zertab schreef:Jeika schreef:Het beste werkt vaseline, siliconen litteken pleisters en zonnebrandcreme.
Werken siliconen pleisters ook bij een oud litteken? Er is nu geen activiteit meer van de huid namelijk als het al zolang geleden is.
Gebruikers op dit forum: Amandavd, astrea, ComscoreBot, Dennis, elske_, Esther, Eva1975, Fee_, Femke_Tweety, Ginny135, GumGum Verity, Jihama, karlli, maaikemuis, maava, MarjanB, marygoround, Miiej, MissMarije, ogidni, pandour4evuh, Punz, Saintelette, Sourire, Sure_lee, tessaenhenk, turtlelito, Veraaaaah, Winterram, YaraNls en 49 bezoekers