Gezocht date voor schoonmoeder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

mystery1980

Gezocht date voor schoonmoeder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-22 21:56

Bokt vind alles is mijn ervaring,ik heb de nodige liefdes hier voorbij zien komen, dus doe ik hier eens een poging.

Mijn schoonmoeder, weduwe van 75 jaar zou nog wel eens een leuke man willen ontmoeten. Maar dat is best lastig, zeker omdat ze niet lang gaat zitten chatten via een dating site, ze heeft wat moeite met het typen van de kleine lettertjes en belt liever meteen of spreekt liever meteen af want ook geduldig is ze hier niet mee. Dat blijkt niet ideaal te zijn om de juiste nette man tegen te komen.
Soms willen ze maar 1 ding of lopen serieus te hard van stapel dat zoeken we dus niet. Gezien wat ze heeft meegemaakt zoeken we wel naar een rustige vriendelijke man, die het gezelschap fijn vind. Die graag eens op een terras een bakje koffie drinkt. En die graag eens samen tv kijkt of bordspellen doet. Een beetje zorgzaam en initiatiefrijk type heeft de voorkeur.

Mijn schoonmoeder kan een pittige eigenwijze tante zijn maar met haar hart op de juiste plaats. Ze zingt graag en zelfs met haar nieuwe heup probeert ze nog wel een voorzichtig dansje. Ik hoop dat jullie iemand kennen of andere leuke tips hebben. Ze verdient het nog zo om de laatste jaren gelukkig te zijn.

En oh ja niet al te ver vanaf schiedam zou ook fijn zijn.

Pb box staat hiervoor ook open.

Ik ben heeeel benieuwd!

wil je ook lekkere parfum met korting: https://parfumado.com/
gebruik code: ZDXnaNJlb
Voor 10 euro korting bij simpel: Https://mgmco.nl/bybeze

Daan13

Re: Gezocht date voor schoonmoeder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 22:17

Is ze lid van clubjes in de buurt?

Senioren gym, zwemmen,de bingo ?

Ik zou het een beetje in die hoek zoeken om contacten te maken en kijken of daar wat uitkomt.

Desnoods een nieuwe hobby erbij doen of een kookles wat 6 x is oid.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-22 22:22

Senioren clubjes is lastig, ze wil nog niet bij de ouderen horen en ze voelt zich daar niet thuis.
Ze gaat wel naar het zangkoor maar daar zijn toch nog wel veel stellen en dat zijn ook telkens dezelfde mensen. Maar dank voor de suggestie!

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 22:33

Zijn er in de buurt geen dansclubs voor senioren? Hier was er een niet zo heel ver vandaan en elke namiddag was dat door een groot dansfeest en best veel senioren kwamen daar leuke mensen tegen. Publiek was zo ongeveer 60+.

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 22:43

Is een speeddate geen goed idee? Dat is een avondje uit en je hoeft niet mensen af te wimpelen als het niet klikt.

I can please only one person a day, today is not your day and tomorrow does not look good either.

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 23:30

NMLK organiseert uitjes binnen bepaalde leeftijdscategorieën. Niet met het doel om een partner te vinden, maar om gezamenlijke interesses te delen. Weet meerdere mensen die hier toch maar mooi een leuke levenspartner hebben gevonden.

Training, verkoop, fok-en opfok van talentvolle dressuurpaarden.

Love2sk8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 23:35

Ohh dit doet me wel denken aan de First Dates aflevering van 11 oktober. Daar hebben een 75-jarige man en 81-jarige vrouw een hele leuke date gehad met fijne afloop volgens mij. Echt waard om terug te kijken. Niet dat jullie haar daar nou voor op moeten geven hoor :')
Heel ouderwets- maar misschien een briefje ophangen bij de lokale supermarkt(en)?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 23:57

In het plaatselijke huis-aan-huisblad een advertentie plaatsen, kun je duidelijk omschrijven wat ze wil.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 12:33

Wat vindt je schoonmoeder ervan dat jij een oproepje doet? Want als single is er 1 ding waar ik echt een bloedhekel aan heb en dat is dat andere mensen mij denken te moeten koppelen..

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 12:39

BigOne schreef:
In het plaatselijke huis-aan-huisblad een advertentie plaatsen, kun je duidelijk omschrijven wat ze wil.

Zo kwam de oudtante van m'n man wel aan een partner toen ze in de 80 was. Ze hebben toch een paar mooie jaren kunnen hebben.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 12:42

Via het TVprogramma Lang leve de liefde? Daar doen mensen van verschillende leeftijden aan mee. Maar dan mot je wel met je kop op de TV willen. :+

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-22 11:54

tengeltje11 schreef:
Zijn er in de buurt geen dansclubs voor senioren? Hier was er een niet zo heel ver vandaan en elke namiddag was dat door een groot dansfeest en best veel senioren kwamen daar leuke mensen tegen. Publiek was zo ongeveer 60+.

hier kan ik eens naar kijken, al weet ik niet of ze het red om langer te dansen. Maar wellicht over een paar maandjes als ze helemaal gewend is aan haar heup.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-22 11:55

har166 schreef:
Is een speeddate geen goed idee? Dat is een avondje uit en je hoeft niet mensen af te wimpelen als het niet klikt.

Ja prima idee, maar waar vind je dit voor ouderen?

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-22 11:55

Padoertje schreef:
NMLK organiseert uitjes binnen bepaalde leeftijdscategorieën. Niet met het doel om een partner te vinden, maar om gezamenlijke interesses te delen. Weet meerdere mensen die hier toch maar mooi een leuke levenspartner hebben gevonden.

Ken het inderdaad voor jongeren, maar weet je ook dat ze aanbod hebben voor ouderen? Op de website vind ik dat niet voor de betaalmuur.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-22 11:57

BigOne schreef:

Ben bang dat hier meer op sex belustte mannen op af komen, opdringerige mannen is niet wat ze wil.
Liever iemand die het meer vriendschappelijk benadert.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-22 11:57

Relaxed schreef:
Wat vindt je schoonmoeder ervan dat jij een oproepje doet? Want als single is er 1 ding waar ik echt een bloedhekel aan heb en dat is dat andere mensen mij denken te moeten koppelen..

Ze vraagt me er zelfs om, ze wil gewoon niet meer alleen zijn.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie