Ik heb zoveel oorpijn
Iemand tips wat daar een beetje bij helpt? Slik al 4x 2 paracetamol en gebruik al tramadol voor wat anders, maar m'n oor doet nogsteeds zo'n pijn. Heb er vaak last van en al talloze keren zure oordruppels, sofradex en ook gewoon antibiotica kuren voor gehad, is dus wel een bekend probleem. Zijn ook al kweken gedaan. M'n huisarts zei ook, je herkent het zelf zo goed, bewaar de druppels en gebruik die als je het voelt aankomen.. Maarja ging een poosje goed, dus flesje foetsie en nu is het sinds gisteravond laat weer raak.
Het is dus een gehoorgangontsteking, geen middenoorontsteking. Maar voor en achter m'n oor is het dik, kan m'n kiezen niet op elkaar zetten en dan de pijn in m'n oor. En doordat m'n kiezen niet op elkaar kunnen doet m'n kaak ook pijn.
Helpt koelen tegen zwelling door ontsteking?
) had je zo'n bandje die zei dat je op moetiknaardedokter.nl moest kijken en dat deed ik dus maar, die zei ook dat ik moest bellen.. Was dus ook wel een beetje verbaasd, dus zei alleen ''Oh oke, dan weet ik dat''
Ze zei nog dat het vaak met 3 dagen vanzelf over gaat en als dat niet zo is dat ik dan naar mijn eigen huisarts moet. Wat dus echt niet mijn ervaring is, eerder wachten lijd tot 40 graden koorts en verschrikkelijke pijn, maargoed.